Hur ofta har ni sex med era partners?
Jag och min sambo har varit tillsammans i sex år och vi har inga barn, hur ofta vi har sex beror på hur stressigt vi har det, om det är semester eller inte, helg eller vardag. Det varierar väldigt mycket; allt mellan några gånger per dag (lediga, semester) till varannan vecka (mens, stress, osams). Medeltalet är alltså svårt att räkna ut men vi tjatar aldrig på varandra eller krånglar om den ene/ena inte vill ha sex utan låter det vara tills båda vill. Oftast vill han inte om han är hungrig eller trött och jag vill gärna själv ta initiativet och är som mest sugen runt ägglossning och dagarna innan mens. Som du förstår kan jag inte bara skriva "ca. 2 ggr/veckan" för då plockar jag ju sexet ur sitt sammanhang! Dock har det nästan alltid varit jag som velat mest (oftast)och han hänger vanligtvis glatt på :) Jag har aldrig någonsin "ställt upp" för honom, dvs. haft sex utan egen lust och jag har aldrig heller fejkat o****m. Vi har ett alldeles för nära och ärligt förhållande för att lögner skulle ha någon plats alls. Nu har jag svarat på dina frågor. Hur besvarar du dem själv? //G