Häst och vagn i Hbg
Är det nån som vet vart man kan hyra häst och vagn i Hbg? Jag ser brudpar i vagn varje sommar men vart kommer dom ifrån?
Pris?
Är det nån som vet vart man kan hyra häst och vagn i Hbg? Jag ser brudpar i vagn varje sommar men vart kommer dom ifrån?
Pris?
Hoppla...
Jag är också på jakt efter häst och vagn. En arbetskompis till mig, som är i hästsvängen, håller på och kollar upp ett par alternativ. Jag kan höra av mig när jag får veta mera. När ska du gifta dig? Och var? Vi gifter oss den 7 maj, så jag vill ha ett alternativ med täckt vagn utifall vädret inte är med oss den dagen. (Visst är det trisst atthela tiden behöva ha en plan B!?!) Om du inte behöver ha det, så är det betydligt enklare!!
Ja tack! Du får gärna höra av dig om du får nått besked. Jag ska inte gifta mig förän i augusti
Talar man om trollen!!!Fick tag på han idag!! Det är nordsvenska hästar och finns på hemsidan hem.passagen.se/kaxe kolla in där får du se om det kan vara nåt. Söker man bara i "Hästkretsen" så verkar det finnas en hel del som kör bröllop. En idé kan vara att sätta upp en lapp på anslagstavlan i ridhuset. Lycka till!!
Hej MiaR, länge sen jag var inne här nu...! Du, jag måste fråga, skulle inte ni ha häst o vagn från Marielund? Varför ordnar ni det själva nu? Vi ska som du vet vara på samma ställe och tänkte också ha häst o vagn så det är därför jag undrar... Nyfiken i en strut!
Hur var mässan förresten? Jag vågade aldrig gå dit med tanke på att ingen ännu vet något...
Tack så väldans mycket för hjälpen
Rystall, när och var ska ni gifta er? Vi gifter oss nämligen också i augusti, närmare bestämt den 20:de. Kul om det vore samma datum!
Jag vill passa på och rekomendera Heavenly Homestead när det gäller skjuts med häst och vagn. Mycket trevliga människor att ha att göra med! Kolla hemsidan www.hhhh.se!
iiika: Festligt, vi gifter oss oxå den 20 augusti i Maria kyrkan. Och du?
Rystall: Nä, va kul!!! Vi gifter oss i Fleninge kyrka. Var ska ni ha festen? Har ni kommit långt med planeringen...??