• iiika

Häst och vagn i Hbg

Hej MiaR, länge sen jag var inne här nu...! Du, jag måste fråga, skulle inte ni ha häst o vagn från Marielund? Varför ordnar ni det själva nu? Vi ska som du vet vara på samma ställe och tänkte också ha häst o vagn så det är därför jag undrar... Nyfiken i en strut!
    Hur var mässan förresten? Jag vågade aldrig gå dit med tanke på att ingen ännu vet något...

• iiika

Rystall, när och var ska ni gifta er? Vi gifter oss nämligen också i augusti, närmare bestämt den 20:de. Kul om det vore samma datum!

• iiika

Rystall: Nä, va kul!!! Vi gifter oss i Fleninge kyrka. Var ska ni ha festen? Har ni kommit långt med planeringen...??

• iiika

Vi har inte heller kommit så jättelångt, har bokat kyrka och lokal, ska vara på Marielunds Herrgård. Vad är det för klänning du hittat, man blir lite nyfiken...!!! Vore kul att hålla kontakten med någon som gifter sig samma dag, då kan man ju planera lite ihop och sådär!

• iiika

MiaR!
    Smart av er att ordna något själva! Var hittade ni detta stället då och hade de både öppna och täckta vagnar där? Och priset, vad låg det på?
    Har ni kommit långt annars i planeringen? Det är ju snart dax för er...

• iiika

Hej MiaR!
    Det häst&vagn-arrangemanget lät ju verkligen bra!
    Det är inte min tur förrän den 20 augusti, så jag har lite tid på mig. Men vi har inte fått någonting från Marielund ännu, det går onekligen lite segt...
    Du - vi kanske ska höras via mail istället eller via msn om du har det?

• iiika

Rystall! Låter som en jättefin klänning och vilket pris! Helt perfekt ju! Är det en firma i Sverige som syr upp den eller?

Svar på tråden Häst och vagn i Hbg