Inlägg från: Guldfisken |Visa alla inlägg
  • Guldfisken

Fler som håller på att separera?

Jag är just nu i samma situation som du (jag kanske är en av dem du syftade på? ) Jag är dock i den motsatta situationen i den bemärkelsen att det är jag som i praktiken är den dumpande. Jag har skrivit ett långt inlägg i den här tråden som svar på en fråga, om du vill kan du läsa det först för att få lite bakgrund.

www.brollopstorget.se/Forum-2-16/m793055.html

Visst är det väldigt jobbigt oavsett vem som tar initiativet, min sinnesstämning präglas av dåligt samvete, tycka synd om-känslor och oro för min sambo. Har inget att vara arg på honom för överhuvudtaget, han är världens bästa person. Det är bara mina känslor som just nu inte finns där.

Sänder en kram till dig och som du har förstått på mitt inlägg så är du inte ensam!

• Guldfisken

branwen: Jag är bara glad om jag kan bidra med ett annat perspektiv.

Ja, du det där med sex är en bit för sig. Jag och min sambo/ex (vi bor fortfarande ihop ett tag till) hade sex senast igår (för första gången på länge iofs) och det är alltid lika lysande. Kommer att bli svårt utan, han känner ju mig utan och...hmm...innan. Men det är dock inte sexbiten som är värst, jag kommer ju att sakna honom som person otroligt mycket och hoppas att vår relation inte helt kommer att upphöra. Han är ju min allra bästa vän.

Svar på tråden Fler som håller på att separera?