Inlägg från: Galenpanna |Visa alla inlägg
  • Galenpanna

Porr...

Vad är det för fel att han tittar på porr? Ursäkta men, tänder inte du på porr? Jag kan förstå att du blir besviken/arg och ledsen när han säger att han ska sluta och ljuger - just för att han LJÖG. MEN häng inte upp dig på att han tittar på porr då & då.
    Jag själv kan tända på porr och min kille behöver inte alltid sitta bredvid och hålla mig i handen då jag gör det. Jag älskar inte honom mindre för det! Och jag har heller inget emot att han tittar. Så länge vi är öppna med det och inget hymlas med.

Däremot så kan jag väl tycka det är lite märkligt att han måste titta efter att ni haft sex/när du gått och lagt dig etc
    Kanske just för att du skapat ett "ajjabajja-område". Han vet att han inte får för dig, det bir då ännu mer intressant & spännande. Han smyger helt enkelt med det för att han tror att han måste det.

Så länge "lite" oskyldigt tittande inte påverkar ert sexliv eller att han går ut och träffar andra i smyg så tycker jag nog att du skall fundera på varför det är så hemskt att han tittar på det.
    han tänder ju bevisligen på dig, varför inte glädjas åt det?
    Varför inte titta på de där filmerna tillsammans? Om han nu njuter/tänder på det? Vem vet, du kanske också får ut något av det...

Mvh
    G

Svar på tråden Porr...