Porr...
Jag upptäckte för ett par månader sedan att min sambo laddar ner en massa porr som han sitter och kollar på på nätterna. Jag blev jätteledsen och konfronterade honom. Ha sa att han behövde det ibland om jag ville sova och han inte ville "tränga sig på mig". Jag berättade att kände mig väldigt ledsen och otillräcklig. Vill tillägga att vi har ett bra samliv (3-4 ggr/vecka). Jag tänkte att ok , jag får väl försöka acceptera detta. Män ör män, kvinnor är kvinnor. För några veckor sedan såg jag på datorn att han kollat igen (massor) och det var inga roliga titlar. Han skämdes jättemycket då jag konfronterade honom och lovade att sluta. Han erkände att han nog var lite "porrberoende". Han sa att vår reletion är det viktigaste i hans liv och han vill inte att lite porr ska förstöra det vi har. Han rensade hårddisken och slängde bort alla gamla filmer han hade kvar från innan vi träffades, som ett bevis på att han tog mig på allvar. Han tittade mig i ögonen och LOVADE att det inte ska hända igen. För mågra dagar sedan upptäckte jag att han inte alls har slutat. Jag är så ledsen och så kränkt. Känner mig bedragen. Jag kan ha sex med honom och har det ofta för att jag behöver det. Men jag kan inte älska med honom. Jag kan inte lita på honom. Jag funderar mycket på att lämna honom för jag mår så dåligt. Jag ligger i sängen på kvällen efter att vi haft sex, och han har gått till datorn och undrar vad han gör. Hade vi inte haft hus och barn så skulle jag nog gått. Jag kanske överreagerar?