Porr...
Jag tycker INTE att porr är ok. Vad män behöver.. det är ALLTID vad män behöver... Porr är kränkande för kvinnor (och eftersom vi disukterat detta förut så vill jag säga att det finns erotik som är mer på bådas villkor så behöver ingen säga det): dels för många av kvinnorna i filmerna, dels för att branschen är så otroligt smutsig och dels för hur killar blir matade med att sex ska vara och för att tjejer i vanliga livet tror att de måste efterleva det där.. Porr kan omöjligt ha nåt gott med sig och jag tycker absolut inte att du överdriver som blir ledsen av att han kollar på det. Det hanldar faktiskt om att som en som tar del av porr ha koll på vad det är man stödjer.
Tycker även det är fult av honom att ljuga och det låter ju som ett beroende om han rensar allt och sen ändå laddar ner igen. Antingen det elelr så hade han aldrig tänkt försöka...
Du får helt enkelt tänka efter hur vitkigt det är för dig att han håller sig ifrån porren. vet att många tjejer inte har något emot porrtittande killar, men är du inte en av dem så måste du nog ta dina känslor på allvar. Och känns det väldigt allvarligt är det synd om ett hus står emellan.
Tycker det låter skumt att han går upp efter sex och jag förstår verkligen att du känner dig ensam då. Var stark, bara. Du har inte fel i det här.