Inlägg från: Ei saa peitää |Visa alla inlägg
  • Ei saa peitää

Porr...

Tror tyvärr det kan vara svårt att få ett förhållande att fungera där man ser så olika på saker som t.ex porr. Det spelar nog ingen roll hur mycket mannen/kvinnan lovar att inte kolla om personen innerst inne inte ser nåt fel på det eller gillar det. Personen kommer ändå att kolla på det i smyg då för att inte såra den andra partnern istället för att vara rak och ärlig och säga att han/hon kollar.

Jag menar om den ena personen typ "förbjuder" sin partner att äta godis för att han/hon tycker det är för onyttigt och fettbildande för den andra och partnern lovar att inte göra det för att det inte ska bli bråk och tjafs. Nog sjutton äter partnern godis i smyg ändå. Vet att detta inte var det bästa exemplet men jag ändå det är så folk tänker.

I grund och botten måste man ha någorlunda lika syn på saker och ting. Annars funkar det inte.

Sen i Millalollos fall så verkar det som killen har uppenbara problem med sitt porrtittande. Går han och kollar efter att ni haft sex så bör han söka hjälp för det är inte normalt och jag kan förstå att du bli ledsen och känner att du inte räcker till.

Mitt råd är att du ställer ett ultimatum. Endera söker han hjälp för ditt porrberoende eller så är det slut. Det är ju inte meningen att du ska gå omkring och känna dig sårad för då är han inte rätt kille för dig.

Svar på tråden Porr...