Aldri hatt s*x, men skal snart gifte meg!
Hihi, DEVOTED: kände samma sak... Troll?
Hihi, DEVOTED: kände samma sak... Troll?
Nej inte det, men det känns som ingående frågor liksom...
Hetsa inte upp dig nu. Det är absolut inget onormalt eller löjligt! Ingen anklagelse heller... Det var en fråga, eftersom trådstartarens fråga är ställd så att målande svar efterfrågas. Det betyder ju att man får "ge" lite mer av sig själv och då vore det synd om det skulle vara någon som är inne och driver! Dessutom känner åtminstone inte jag igen trådstartaren...
Jag tycker mycket om att hjälpa om jag kan, så jag tar inte åt mig om att vara nån som inte tar folk problem på allvar!
Men, MASTERMIND: varför berättar inte du om hur du ser på svaren då?
nej, jag menar bara hur du skulle vilja svara på trådstartarens frågor...
Det är kanske inte så lätt om möjligheten till troll finns - det är ju ganksa personligt...
Jag berättar gärna om jag vet att det är allvar, men det är väl inte hela världen att man kanske oroar sig för att göra bort sig eller bjuda för mycket på det privata..
MASTERMIND: förstår inte att precis ALLT här ska bli diskussion!!!!
1. ATt frågorna är personliga är väl inget som utesluter att de är naturliga?? Fattar inte alls hur du tänker. Jag tykcer trådstartren har allt för sig som undrar, men det kräver ju ändå att man berättar lite om sina egna erfarenheter och är inte det personligt så vet jag inte... Speciellt när frågan enligt dig också förväntades besvaras kring själva penetreringen.
2. Jag har ALDRIG kallat henne troll!!! Jag frågade om dte kunde vara så, mest för att inte behöva känna mig som en idiot om jag svarar. Det är ju inte ovanligt att folk gör så här; ville bara vara säker.
Men, MASTERMIND: en sak tycker jag är värre än att vilja vara säker, och det är att diskutera detta över huvudet på trådstartaren; spekulera i religiös läggning etc...
IDUN-K. Mina tips, så att du får några fler...
Tänk inte på vad du ska göra. Det blir nog bäst om du bara gör det du känner för just då. Du kommer säkert göra "rätt".
Ont, beror på. Har man ridit till exempel sägs det att det inte gör lika ont. huvudsaken är att du inte spänner dig eller är för orolig.
P-piller till dig eller kondemer till honom. Jag skulle rekommendera p-piller så slipper ni oroa er för kondommomentet också. Prata med en gynekolog.
Mastermind: ja, fast så akn du ju inte göra. Man måste väl få svara...
jag ÄR lugn, blir bara lite irriterad på att allt ska vändas och vridas och ifrågasättas i allt man skriver. Jag skrev till dig att min mening aldrig var att skrämma nån och jag har aldrig anklagat något heller. Varför jag skrev om hur du skulle svara var för att du visade så lite förståelse för att man kanske vill dubbelkolla innan man svarar på nåt personligt men ändå utlämnade du inget av dig själv...
Om du tycker jag hackar på dig så beror det kanske på att du började med att ge dig på mig. Jag måste väl få försvara mig då eller? Jag tycker det är jättebra att du vill hjälpa, det vill ju jag med - annars vore jag ju inte här... Men det har varit många ingående frågor om sex som varit av troll, så när jag såg ett ifrågasättande svar slog det mig att det kanske kunde vara så. Det är ju mest för att folk inte ska bli avskräckta ifrån att hjälpa, vilket ju händer ibland...
Hoppas verkligen inte att det finns sura känslor, jag hyser inget agg emot dig. Gillar bara inte att bli anklagad och sen inte få sina förklaringar godkända..
IDUN K: tycker att du ska passa på att prata med dem hos gynekologen när du är där så du får veta lite om hur kroppen fungerar i samband med sex och sånt. Det är viktigt att du har koll på det, speciellt om ni inte vill ha barn direkt. Tycker det är bra att ni gör som ni själva vill.
Som jag sa, med sex... det akn säkert vara en jättefördel att vänta och inte veta så mycket - tror att sex lätt kan bli för tekniskt när man ser på film hur det ska se ut, eller man läser i tidningarna hur man ska göra.
Sånt kan man ju kolla upp när man testat sig fram själv och är mer nyfiken...
huvudsaken är att du inte gör något som inte känns bra för dig.