• Laguna

Hur spåra sidor på nätet?

Du gör så här:

Gå in på internet.
    Under själva "rubrikerna".. du vet... Arkiv, redigera, visa, favouriter osv finns "bilder" eller Ikoner heter de kanske... Där finns en "knapp" som heter "TIDIGARE" (om du har det på engelska såvet jag inte vad knappen heter... Kan kolla på jobb på tisdag... )Om du trycker på den så kommer alla sidor upp till vänster somman varit inne på de senaste dagarna...

SÅ svårt att förklara vilken kanpp det är men förstår du vad jag menar??

Ser du??

/Hanna

• Laguna

Hon kanske är osäker i sig och vill ha lite mer "kött på benen"...?

Det är ju upp till dom, jag bara sa hur hon kunde se... Så får hon göra som hon vill med den informationen..

/Hanna

• Laguna

Swetpea:

Jag tror det är Väldigt olika för olika människor.

Kan vara så att man inte vill att sin kille ska göra det i smyg (bättre att "säga till"). För då är man mer öppen...

Sen kanske man blir lite svartsjuk oxå... Killen kollar andra tjejer och blir dessutom (antaglien) upphetsad... Kan tära lite på ens självförtroende.. ??!!

Bara några teorier jag har..

Men som sagt jag tror det är viktigast att man inte smusslar med det och inte ljuger. Då är det ok.

/Hanna

• Meddelande borttaget
  • Laguna

Tova-04 verkar inte läsa våra svar??!

/Hanna

• Laguna

Dallandra:
    Nä, jag har frågat några gånger vart hon tagit vägen.. Ser ju att hon svarar på andra inlägg... Lite konstigt faktiskt. Även om hon verkade lite sur över de 1:a svaren i denna tråd så borde hon se att några gett henne några bra tips...

/Hanna

Svar på tråden Hur spåra sidor på nätet?