Hur spåra sidor på nätet?
Det finns en regel som jag tror på:
"Det du inte vill att någon skall göra mot dig skall du inte göra mot någon annan"
Tova-04, vill du verkligen att din man skulle göra så mot dig? Snoka och misstänkliggöra dig bakom din rygg??
Personligen så anser jag att det aldrig är rätt att gå in på någon annans privata område. Finns det ett eget loggin eller lösenord för er båda så betyder det väl att ni skall hålla er till er egen. Om du undrar vad han surfar på anser jag att kommunikation är bästa vägen.
Ställ dig istället följdfrågan på vad du har att vinna på att göra det du har tänkt?
Vad händer om du upptäcker att han tittar på porr? Ska du konfrontera honom då...och sen då? Tror du inte att han blir väldigt sårad och besviken på hur du har gått tillväga för att få reda på det?
Om du har gjort det denna gång kanske han tappar tilliten till dig även på andra områden. Rent krasst kan man säga att han skulle kunna tro att du snokar både bland hans mobilmeddelanden och andra områden.
Tova-04 jag vill inte dömma dig men jag vill råda dig starkt till att ta dig en funderare. Jag tror nämligen att han kommer att bli sårad och känna att han kanske inte kan lita på dig framöver i lika stor utsträckning.
Alla människor är olika. Fast du kanske inte tycker att han borde reagera på det här viset så kan du inte bestämt veta hur det blir. Är det värt den risken?
Är erat förhållande värt den risken?
Fråga honom istället för bådas bästa. Det kan väl inte kännas skönt för ditt eget samvete att veta att du gjort det här bakom hans rygg.
Lycka till!