• Caitline

Hur spåra sidor på nätet?

Vissa här är ju inte så snälla. Undrar hon vad hennes kille sysslar med så låt henne kolla!Det är ju inte någon främmande människa hon snokar på och ni vet inte bakgrunden till att hon undrar. Vill man vara 100% privat och göra som man vill ska man nog inte ha något förhållande alls.

• Caitline

Tova frågade en rätt oskyldig teknisk fråga men det låter som om hon hotar hela mänskligheten

Jag gillar inte heller att bli snokad på, men har hittills inte träffat någon kille som inte gjort det.Ser det helt enkelt som att man måste släppa på integriteten om man vill ha ett förhållande. Själv har jag städat bort och låst in saker jag vill ha ifred. ALLA människor är nyfikna och snokar. Tror inte en sekund på att ni som är mest upprörda här, har full integritet inför er partner. Men delad dator är ju inget hett tips om man vill vara privat på den.

• Caitline

StinaS
    Tycker bara inte att Tovas snok var så farligt Kanske inte kul för hennes kille, men det var ju Tova som vile ha tips. Delar du dator med din kile ser han ju vart du surfar även utan att snoka, om du nu inte raderar alla spår. Kanske räknar du inte sånt som jag ser som snok. Men om din kille vet en massa intima detaljer om dej, håller reda på när du borde vara hemma på kvällen, vet vilka du träffar så har han ju koll.Sånt man får tåla helt enkelt

• Caitline

Bra skrivet Tean..

StinaS
    Är ingen datorexpert, men har du kollat upp cookies och temoray internet files? Tror att de syns.Jag håller med dej om att man vill ha vissa saker privat.Men att Tovas kille kanske förtjänar lite snok, vad vet jag:)

Svar på tråden Hur spåra sidor på nätet?