Annu en trad om p*rr plus sambo
...ooohh! Ännu en tråd! Hett ämne det här.
Och viktigt! Jag ska läsa igenom tråden när jag har tid, måste jobba nu -var bara inne och kollade läget en minut!
Keep it going
...ooohh! Ännu en tråd! Hett ämne det här.
Och viktigt! Jag ska läsa igenom tråden när jag har tid, måste jobba nu -var bara inne och kollade läget en minut!
Keep it going
Frances,
nu har jag läst hela ditt inlägg och resten av tråden. Jag skulle också bli SKITledsen !! Du överreagerar inte ett smack, tycker jag. Att han blev förbannad har jag inget som helst till övers för. Han får väl för f-n ta hänsyn till dina KÄNSLOR! Fy, vad arg jag blir! Nu är jag också emot p*rr i sin helhet, men jag tycker ändå att det är skillnad att han ser på p-rullar med dig (som du nämnde i trådstarten) än att han har hela datorn fullmed ANDRA tjejer som han då kanske sitter och r*nkar till. Nej, VET HUT!
Jag har inte heller några direkta råd och jag vet inte heller vad jag skulle gjort i en liknande situation, men det verkar ju som om han i alla fall behöver veta vad du känner (och VI -dina medsystrar på BT )
Kram på dig, gumman /Tean
Åhhh, vad bra! Kanon att du tog tag i det och att han fattade. Då är det bara att resa vidare i livet.
Önskar lycka på färden /Tean
Lord of the flies,
jag blir trött på personer som du: alla män är inte likadana, alla män kollar inte in porr på datorn och alla män ljuger inte om det.
Tant Pernilla:
det är ju självklart alla män inte agerar likadant, inte alla kvinnor heller. Alla tjejer behöver inte samma sak, inte män heller. Det var därför jag skrev att "jag blir trött på PERSONER som du" till Lord of the flies.
roger that
Snuttegurkan.
jag tror/vet som du. Visst tusan bestämmer man själv vad man vill tänka -det finns ju en hel vetenskap om det -det kognintiva tänkandet som bl.a kognitiv beteende terapi är uppbyggd kring (dvs. hjälp till självhjälp, vi kan ändra vårt beteende om vi ändrar vårt tänkande.
Du kan ju tänka positivt och tänka att han han visst är sexig gm att tänka på de egenskaper han har. Skönheten sitter ju som bekant (eller?) i betraktarens öga.