Inlägg från: Millalollo |Visa alla inlägg
  • Millalollo

Annu en trad om p*rr plus sambo

Du kanske har läst min tråd under förra veckan. Du överreager inte!!! Han kollar ju på andra nakna tjejer! Jag försöker förstå det som min sambo sa att "det är inte personerna/tjejerna man kollar på utan själva akten". Jag kan delvis förstå detta även om jag är helt emot det och har samma syn på porr som KC och Dallanda. DU verkar ju ändå tycka att porr är ok och kanske trodde din kille att det var ok med dig att han kollade på utvikta nakna brukar också. Jag har kollat på lite utvikning-män för att liksom hämnas lite men det är ju så boring tycker jag. Får absolut inte ut nånting av det.

Lily: Jag har inte läst din gamla tråd utan bara det du skrev till mig och i denna tråd. Det var ju rätt så nyligen det hände mig och jag hoppas att jag ska komma över det. Men som du skrev nu "Känslan av besvikelse, otillräcklighet, ilska, äckel och sämre självkänsla finns kvar". Precis så känner jag (samt misstänksamheten) och jag vet inte om det någonsin kommer att försvinna.

• Millalollo

Lily: Nu har jag läst din tråd. Intressant! Det knns så himla bra att inte veta att man inte är ensam om detta även om det inte är något man önskar nånannan...Jag undrar om du kontaktade den där journalisten? Hade tidningen något repotage om ämnet?

• Millalollo

det knns så himla bra att veta att man inte är ensam om detta skulle det vara :)

• Millalollo

Jag håller med dig Lilac. Det är verkligen inte upphetsande! Det måste finnas en relation till en man för att göra mig upphetsad. När min sambo och jag diskutterade att han kollar på porr och jag är emot det så sa han: Hur skulle du reagera om jag kom hem och fann dig tillfredställa dig själv framför en film med Brad Pitt och jag skulle bli jätteledsen och svartsjuk? Han betyder ju inget för dig. Du skulle tycka att jag var skitlöjlig. Mitt svar på det var att du skulle ha all rätt att bli ledsen och svartsjuk för om jag skulle göra det så skulle jag verkligen vara in love with Brad.

Svar på tråden Annu en trad om p*rr plus sambo