• K.C

Någon annan? Eller e ja helt ensam...?

Jag känner verkligen med dig. Jag vet att det där är jättejobbigt för när jag var yngre hade jag samma tankar och problem. Vet inte varför, kanske dålig självkänsla eller att jag var med nån som inte fick mig trygg... Det har försvunnit nu men jag kan ändå fatta dina känslor. Det är ju svårt för honom att sitta och bli nervös så fort nåt avklätt kommer (vilket det ju gör typ jämt) och kanske få frågor etc.
    Tror att du måste lita på att han inte bryr sig om tjejerna på TV. Jobba lite med självkänslan.. Och om du kommer ur tankarna så blir det lättare - tror att man liksom grottar ner sig mer och mer när man väl börjar.
    Lycka till nu!

• K.C

LUKA: Håller med om det med manskroppen... Av tradition så exponeras den ju inte alls på samma sätt eller lika mycket som kvinnors. Min teori är att kvinnor inte tänder lika mycket och på samma sätt på synintryck som män gör. Tror vi blir mer tända av situationer, kanske läsa en novell och fantisera själva etc. Men det finns säkert tusen undantag.

Man tycker att man borde växa ifrån vissa beteenden, men det är inte så säkert att man gör. Det KAN ju också vara så att din kille på nåt sätt triggar osäkerheten hos dig. Inte att det är dåligt så, mer än att det blir extra jobbigt för dig.
    Försök se dig sj'lv som vacker och tro mer än att din kille faller för så lumpna trick som vickande rumpor och gungande tuttar - känns som han nog är smartare än så... Tänk själv hur petig man är med vad som kan få ens uppmärksamhet...

Svar på tråden Någon annan? Eller e ja helt ensam...?