Någon annan? Eller e ja helt ensam...?
Ja vet att detta låter skitlöjligt men för mig e de inte de... vill bara höra om de finns fler därute som känner som mig och om de finns nån som har nåt råd att ge...
Ja vet inte om de handlar om svartsjuka eller om dåligt självförtroende... men när han eller vi ser på film (alltså en "vanlig" film typ action eller thriller) å de e massa halvnakna brudar (på stranden, sex, striptease od) så mår jag så dåligt... får ont i magen å vet inte var ja ska ta vägen... bara tanken på att min sambo ser andra än mig nakna eller halvnakna får mig att må illa... han har försökt att förklara för mig att de faktiskt finns en handling i filmen å att de e därför han ser på den å att de sen råkar va halvnäcka brudar me i filmen kan inte han rå för å bryr sig inte heller att de finns me... han har föklarat att han skiter i om dom e me där, att han inte sitter å gregglar eller blir tänd på nån annan än mig... innerst inne vet ja ju att han har rätt men ja kan inte styra eller bestämma hur ja ska känna... samma sak e om vi e ute eller e på stranden eller nåt sånt där folk inte har overall på sig... de e skitjobbigt å vet inte hur ja ska göra... vill ju inte känna såhär för ja vet ju att min sambo inte e intresserad å älskar nån annan än mig men... när vi ska ha sex efter en sån här episod e de åxå skitjobbigt... bara tanken av att han faktiskt har sett andra nakna/halvnakna/i underkläder/strippa än mig (om än inte i verkligheten)får mig att må så jävla dåligt...
Finns de nån annan som känner likadan... nån som har nåt råd... ja vet att ja måste ändra mitt tankesätt å "strunta" i de men de går liksom inte... försöker att hela tiden tänka på att "han bryr sig inte" å sånt men...
Tacksam för svar...