Inlägg från: Snart sviken man |Visa alla inlägg
  • Snart sviken man

    Släntrian i förhållandet

    Kanske skulle skriva brist på släntrian istället.
    Vet inte riktigt hur jag ska skriva och tror nog att ni inte kommer att tycka som jag. Men det kan ju alltid vara skönt att få skriva av sig en del.

    Undrar lite lätt om det finns fler personer i samma sits som jag.
    Har varit i hop med min sambo nu i snart fem år. Vi har ett underbart liv tillsammans och hon är verkligen allt i mitt liv. Till att börja med var allt underbart, vi älskade i stort sätt varje dag och vi njöt tillsammans. Nu sedan snart tre år är det allt mer sällan. Senaste gången var lite mer än en och en halv månad sedan.
    Kan fortfarande få henne att tända genom smekningar, kyssar och ord. Men svaret blir kan vi inte ta det lite senare, göra det romatiskt och fint och mysa. Säger som alltid gärna och går hela dagen och ser fram emot kvällens mysiga sköna stund tillsammans. Vad händer tror ni?

    Trötthet.
    Allt rinner ut i sanden...
    Inte ens en chans att mysa i sängen, älska och somna i varandras armar.

    Har frågat henne många gånger om det är mig det är fel på men hon påstår att så inte är fallet.

    Så.
    Börja hacka och klanka på mig, gör vad ni vill jag ville bara skriva av mig lite. VEt inte om det hjälper men men....

  • Svar på tråden Släntrian i förhållandet
  • Snart sviken man

    Frågan är du hur kan man vara trött och stressad i tre år?
    Försöker hjälpa henne så gott det går men inget blir tydligen bra.

    Är det ett skepp som håller på och förliser som man borde lämna medan chansen finns?

  • Snart sviken man

    Det brukar vara jag som fixar allt det där, mat, städa, sopor, tvätta, diska. You name - I´m doing it...

  • Snart sviken man

    Om jag säger hur viktigt det är med mys och sex för henne kommer det inte sluta bra. Då är jag bara dum och egoistisk...

Svar på tråden Släntrian i förhållandet