• Nean

ut ur garderoben..

Inte behöver man vara en tussenuttpluttegullig del av ett par för att hänga här! Det är flera stycken här vad jag vet som inte har någon halva utan som är hela själva (själv är jag gräsänka ikväll då sambon är och pluggar vad nu det har med saken att göra).

Hmmm... Vad ska vi kalla dig? Inte riktig singel enligt dig själv utan svävande lite i gränslandet... Det räcker väl med amiore så slipper du etikett?!

Det låter på dig som om du reder dig bra iaf, snart kan du nog bli en fullfjädrad flörtig singel.

• Nean

Det tar ju ett tag att komma på fötter igen när man har haft ett långt förhållande och lagt ner hela sin själ i det för att få det att funka. Efter att det tog slut med mitt ex för några år sen var jag så grymt besviken för att jag hade försökt så mycket men inte han. Idag tycker jag att det är skönt att jag gav upp till slut och att jag har gått vidare till något bättre.

Så nu kommer klyschan: Du ska se att det känns bättre om ett tag.

Precis vad man vill höra va?? Men helt plötsligt har tiden gått, man har haft ganska kul, trivs rätt bra med sig själv och känner sig inte ensam längre.

Det kommer att bli 1000 gånger enklare när du får din egen lägenhet för att bo kvar i er gemensamma lägenhet kan inte vara någon hit.

Ut och blinka mer till gaykillarna! Helt riskfritt iaf, det KAN ju inte bli mer än flört..

Svar på tråden ut ur garderoben..