• Lion

Bra vibrator sökes :)

Har aldrig använt någon och är lite nyfiken på att testa...det sägs ju att man "borde" det efter ett tag i ett långt förhållande...eller? Jag är främst ute efter en som bara stimulerar på "utsidan" dvs k-toris. Har ni någon att rekommendera till en nybörjare som mig ? :) Har alltid varit lite skeptisk till såna där leksaker och om jag ska vara ärlig heller inte vågat köpa nån. Så jag skulle uppskatta lite hjälp. Tack!

• Svar på tråden Bra vibrator sökes :)
  • MnM

Jag har ett par olika sorter sedan tidigare men har nyligen köpt en ny som jag bara älskar! Tyst, vattentät och gullig... man ser inte vad det är om man inte vet

Jag har inte hittat någon svensk hemsida som har just den men om du vill titta så finns den på funfactory.de - heter LAYAspot. Andra söta saker från samma leverantör finns på www punkt lustjakt punkt se.

Lycka till

• Meddelande borttaget
  • f.d. Svart brud

Har sålt sånt förut.
    Rekommenderar "kaninen" (Rabbit and Pearl) i jellymaterial.
    Min absoluta favvo är "delfinen", snygg, vattentät g-punktsvibrator i 100% silikon. Vanliga mjuka massagestavar med motor känns bättre än "fingervarianterna" även på "utsidan"... :)

• f.d. Svart brud

En bra liten "nybörjarstav" i jellymaterial är också "pearly prick" Finns med och utan noppror för yttre stimulans och i färgerna metallic blått och vitt om jag inte missminner mig...

• Tant Pernilla

Hm... Jag gillar inte min Rabbit & Pearl så värst mycket. Tycker den är överreklamerad och bara "bökar" runt...

• RUDBECKIA

"Mjuk och len" är perfekt tycker jag. Den är lagom stor och inte för hård. Köpte den på martinshop.se
    Lycka till!

• Lion

Okej...tack för alla svar...undrar bara varför det står "23" svar när jag bara ser 16 (17 med detta) ?? Ska kolla upp grejerna ni nämnt här...har sedan i somras även Lustgården sexbutik här i stan, som jag inte vågat mig in i ännu :)

• Tant Pernilla

Jag tror att det är en del svar som fastnat i filtret. I fredags stod det att det fanns 9 svar men bara 3 syntes... Resten kom sedan. Övernitiskt filter...

• Celline

Kittlare att sätta på snoppen eller fingret är grymt tycker jag. Kommer ej av bara fingrar tyvärr...

• Swing

MnM:
    Det är en LAYAspot jag har! Älskar den, så liten och fin, jag håller med dig.

Försökte rekommendera FF-produkterna i ett inlägg, som fastnade i filtret. Sen kom det in i två versioner (se ovanför).

Svar på tråden Bra vibrator sökes :)