• Nightingale

Medlemmar i Viktklubben? SE hit!!

shabbichic:

Jag har provat VV och nutrilett, gick dock ner 19 kg av mig själv med hjälp av löpträning och bra mat. Men nu behöver jag gå ner ca 8 kg till. Har ett bmi på 24,8 så det är på gränsen, skulle må bra att tappa några kilon!

Jag har tänkt på viktklubben, men är skeptisk mot allt sådant. Dessutom vill jag gå ner i vikt i tysthet, jag vill inte att min omgivning ska märka att jag "bantar".

Viktväktarna passade mig inte alls, de hade konstig fördelning på maten.

Kan du rekommendera VK, jag känner inte att jag har motivationen till att gå ner dessa sista kg självmant!

• Nightingale

Ok, tjejer, I´m in!! Nu fixar vi detta!!! Jag ska gå ner 10 kg!

Från 77 till 67
    Är 175cm!

• Nightingale

Hur går det för er tjejer! Det vore väl för synd om denna tråd skulle dö ut nu när vi är igång!!

Jag har snart varit med en vecka och det går SUPERBRA! Jag ska väga mig imorgon, då får jag se resultatet!

Men jag vill så gärna veta hur det gått för er andra!!!

• Nightingale

Är ingen av er kvar??

Jag har vägt mig idag:
    -2,1 kg!

Jag vet att det alltid går fort första veckan, jag har ju provat alla bantningsmetoder som finns, men måste fortfarande medge att detta är den bästa för mig!

Lycka till ni andra och skriv skriv!

• Nightingale

upp en sista gång!! Kom igen tjejer, hur går det?

• Nightingale

Jag kan inte hålla mig längre! Måste berätta för NÅGON!!

Jag har gått ner från 77,7 till 73,9 nu!! Det bästa är att det känns fortfarande jättebra och jag är jättemotiverad!! Ska köpa nya jeans idag!! Det är så ROLIGT!!! Äntligen lyckas jag! Jag håller tummarna att det verkligen håller i sig!!

Kom igen nu, det måste vara fler än jag som försöker gå ner i vikt, skriv här även fast det inte är med viktklubben ni går ner!!

• Nightingale

Hejsan mrs. ÄNTLIGEN någon som vill skriva i denna tråd!!

Min mentala förberedelse inför julen är att äta små portioner och att inte äta av något som jag egentligen inte är så förtjust i, utan bara av det jag tycker jätte-jättemycket om. Samt att inte vräka i mig cholkad utan nöja mig med ett par smakbitar. Lyckligtvis så varar julen bara tre dagar för mig! Sedan åker jag hem till mitt hälsosamma kylskåp igen. Det känns väldigt bra! Annars hade det nog gått åt skogen, med chokladen iallafall.

Min viktminskning har gått så himla bra, så jag känner mig väldigt motiverad inför julen, tänker börja springa igen på söndag, det är ju ändå inte någon snö här i Karlstad ännu!

Hur går det för dig mrs. och hur länge har du varit med i vv. Jag har provat det för ett par år sedan, men det var inget för mig!!

• Nightingale

Hejsan mrs.

Jag har bara varit med i tre veckor, men jag har provat alla varianter av viktnedgångsmetoder som finns och har även gått ner 19 kg av mig själv 2001. Men nu kände jag att kilona började lägga sig på så jag bestämde mig för att prova vk som sista utväg, eftersom jag kände att jag inte orkade ta tag i detta själv! Men det går super, jag är så himla positivt överraskad, trodde aldrig att det skulle vara så här bra! Men det är förstås individuellt! Jag är glad att jag hittat något som passar mig, och jag känner att jag är motiverad att verkligen klara detta denna gång, det känns på samma sätt som när jag klarade de 19 kg för nästan fyra år sedan!

Lycka till med de sista kilona, jag har sex kilo kvar!!

/Nightingale

• Nightingale

mrs. vad duktig du är som gått ner 15 kg! Det är verkligen inte dåligt! Mitt mål är ju 10 kg och snart har jag gått ner hälften, vägde mig idag!

-4,3 kg!

Härligt!!

Svar på tråden Medlemmar i Viktklubben? SE hit!!