• shabbichic

Medlemmar i Viktklubben? SE hit!!

Någon mer här som är medlem i Aftonbladets "Viktklubb"?

Skulle vara kul att ha några att snacka med som också kör detta...
    Kanske kan vi alla motivera varandra !?!

Skriv i denna tråd!!!!

//SC

• Svar på tråden Medlemmar i Viktklubben? SE hit!!
  • K.C

har funderat på att gå med... hur tycker du att det är?

• shabbichic

Jag har som sagt bara varit med i en dag...
    Men det känns bra...
    Det är såklart en omställning att räkna allt man äter i kcal, men jag tyckte att VV:arnas points-system var klurigt i början med, så det löser sig säkert med lite övning...

Det som är bra är att man har sin matdagbok, anteckningar dag för dag och jättebra diagram med vikt- kcal och måttkurva! Motiverande ! Å så får man ett "coach-brev" varje vecka med tips, menyer osv.

Jag har löst ett medlemskap för 3 mån. Då kostar det 328:-. Billigt i jämförelse med VV!!!

Hur mkt vill du gå ner?
    Nyfiken... Kanske kan vi stötta varandra i "kampen mot kilona"?!

Ha det så bra!

//SC

• Sirap

Halloj! Jag är med i viktklubben sen en månad tillbaka. Jag har gått ner 3kg. Jag ska ner 7kg till innan august då jag ska gifta mej.

• Zippolina

Såg i gårdagens Aftonblad att viktklubben var bästa sättet att gå ner i vikt, 66% lyckades

Så kör hårt brudar, jag håller en tumme för att ni tillhör de % :en

• Ayla29

Hej tjejer
    jag är en utav dom som denna grej funkat superbra för. Jag har gått ner över 20 kilo på nio månader med viktklubben.
    Man har bra koll på vad och hur mycket man stoppar i sig!
    Nu kommer dock min utmaning att försöka hålla vikten, det är inte så lätt det heller...
    Jag ska hålla tummarna för er och ni ska se att det är jätteenkelt bara man fyller i allt man stoppar i sig så man har koll!

• Ellte

*garv* Jättebra att det funkar för er ... reagerade bara på meningen "Såg i gårdagens Aftonblad att viktklubben var bästa sättet att gå ner i vikt"... No SHIT :D Fattar ni hur mycket pengar de tjänar på att skriva det? ;)

• shabbichic

Mmmm... Tok-ironisk rubrik !

Jag har nu varit med i Viktklubben i en vecka (i morgon). Ska väga mig sammma tid som jag gjorde förra måndagen innan frukost (som jag gjorde då oxå)...
    Spännande! Jag har verkligen hållt mig till mina 1370 kcal/dag och promenerat 30 min/dag. Vägde mig i morse och då visade vågen -2,1 kg! Hoppas att jag inte går
    upp till i morgon bitti !

GRATTIS Ayla! Bra jobbat... Måste kännas bra att slippa övervikten, vaa?!! Vill oxå dit! Kämpar på...!

Sirap! De kilona fixar du lätt till bröllopet... Vilken morot du har att gå ner i vikt ! Vad väger du? Å hur många kcal äter du/dag?

Kram S

• Linni

Jag har gått ner 12 kilo med VK och min sambo gick ner 20!

• Sirap

Shabbichic:
    Jag äter 1430 kcal/dag. Väger 66.5kg. Är 159cm lång.
    Du då?
    Vägning i morgon igen då får vi se om helgens utgång lämnar några spår! Det blev ju några onyttiga drinkar igår.

Det blir första vägningen för dej nu då. Hoppas att det går bra! Lycka till!

Kram

• shabbichic

Sirap:
    Jag väger 78.6 kg! Är 1.65 cm lång...
    Har aldrig vägt så här mkt
    Vill gå ner till 60 kg, men börjar med delmål... Först 70 och sen 65...

När jag vägde 58 kg för c:a 2 år sedan så var jag nöjd - det är min målbild!
    Håll tummarna i morg bitti, ok?!
    Hoppas att jag inte gått upp ngt sedan i morse, även fast jag ätit ett par hemmagjorda mintkyssar... Mmmm...
    Ska ut & gå i morgon en timme före frukost och bränna dem !!!

Håller tummarna för dig i morg oxå!
    Kram S

Svar på tråden Medlemmar i Viktklubben? SE hit!!