Medlemmar i Viktklubben? SE hit!!
Någon mer här som är medlem i Aftonbladets "Viktklubb"?
Skulle vara kul att ha några att snacka med som också kör detta...
Kanske kan vi alla motivera varandra !?!
Skriv i denna tråd!!!!
//SC
Någon mer här som är medlem i Aftonbladets "Viktklubb"?
Skulle vara kul att ha några att snacka med som också kör detta...
Kanske kan vi alla motivera varandra !?!
Skriv i denna tråd!!!!
//SC
Är ingen av er kvar??
Jag har vägt mig idag:
-2,1 kg!
Jag vet att det alltid går fort första veckan, jag har ju provat alla bantningsmetoder som finns, men måste fortfarande medge att detta är den bästa för mig!
Lycka till ni andra och skriv skriv!
upp, upp....
upp en sista gång!! Kom igen tjejer, hur går det?
Jag kan inte hålla mig längre! Måste berätta för NÅGON!!
Jag har gått ner från 77,7 till 73,9 nu!! Det bästa är att det känns fortfarande jättebra och jag är jättemotiverad!! Ska köpa nya jeans idag!! Det är så ROLIGT!!! Äntligen lyckas jag! Jag håller tummarna att det verkligen håller i sig!!
Kom igen nu, det måste vara fler än jag som försöker gå ner i vikt, skriv här även fast det inte är med viktklubben ni går ner!!
Hejsan :)
Grattis till er alla, som är duktiga och kämpar på.
Jag är vv men principen är ju de samma som vk.
Har ni förberett er inför jul nu på mentalt plan????
Jag har verkligen försökt och har bestämt att jag ska låna min svågers hund för att gå ut på en morgonpromenad ( Dvs jag tvingar mig ut för att inte hunden ska vara kissnödig ;) ).
God jul! / mrs
Hejsan mrs. ÄNTLIGEN någon som vill skriva i denna tråd!!
Min mentala förberedelse inför julen är att äta små portioner och att inte äta av något som jag egentligen inte är så förtjust i, utan bara av det jag tycker jätte-jättemycket om. Samt att inte vräka i mig cholkad utan nöja mig med ett par smakbitar. Lyckligtvis så varar julen bara tre dagar för mig! Sedan åker jag hem till mitt hälsosamma kylskåp igen. Det känns väldigt bra! Annars hade det nog gått åt skogen, med chokladen iallafall.
Min viktminskning har gått så himla bra, så jag känner mig väldigt motiverad inför julen, tänker börja springa igen på söndag, det är ju ändå inte någon snö här i Karlstad ännu!
Hur går det för dig mrs. och hur länge har du varit med i vv. Jag har provat det för ett par år sedan, men det var inget för mig!!
Hej,
Jo tack det går jätte bra för mig :)
Inte alls jobbigt, jag bestämde mig och eftersom vv är inne i datan så kan man inte "smita undan" utan att bli påmind ;)
Vilket är kanon för mig.
Jag har gått ner kanske hmm...4kg på 8v, men jag fuskade rejält 1v men...jag är nöjd för även om inte kg kanske har rasat så mycket (jag tränar endel så endel är ju faktiskt redan muskler av kg:na) men till det poss. jag har minskat i omfång, så det känns helt underbart att minska i stl fast man äter sig mätt (ibland känner man att nej nu orkar jag inte mer men...)
Jag tror att var och en måste finna sin grej.
Fast jag räknade kcal från 1jan t juli och tappade då 10kg, men sen kom sommar-semester och som sagt för 8v sedan började jag m vv och är super nöjd och glad.
Hur länge har du varit i vk och hur är din känsla av det osv?
Hejsan mrs.
Jag har bara varit med i tre veckor, men jag har provat alla varianter av viktnedgångsmetoder som finns och har även gått ner 19 kg av mig själv 2001. Men nu kände jag att kilona började lägga sig på så jag bestämde mig för att prova vk som sista utväg, eftersom jag kände att jag inte orkade ta tag i detta själv! Men det går super, jag är så himla positivt överraskad, trodde aldrig att det skulle vara så här bra! Men det är förstås individuellt! Jag är glad att jag hittat något som passar mig, och jag känner att jag är motiverad att verkligen klara detta denna gång, det känns på samma sätt som när jag klarade de 19 kg för nästan fyra år sedan!
Lycka till med de sista kilona, jag har sex kilo kvar!!
/Nightingale
Jag har varit med i VK innan, gick da ner nagot kilo, kommer inte ihag hur mkt tror att det var ungefar 4 kilo. Mitt mal var att ga ner 10 kilo. J For ett halv ar sen sa slutade jag med VK och da gick jag upp igen. Men sen sa borjade jag sjalv hemma istallet, och det har gatt riktigt bra. Nu har jag gatt ner 6 kilo av de 10 som var mitt mal. Jag har faktiskt gatt ner 2 kilo de senaste veckorna aven att jag har haft massa julpyssel hemma, med pepparkakor, mozartkulor, ischoklad och kolor.
Det jag har markt som har hjalpt mest ar ju att ata sma portioner. De sista tva veckorna sa har jag bara atit kolhydrater vid frukosten. Det har verkligen funkat for mig. Jag har forsokt mig pa Atkins-dieten innan men det funkade verkligen inte for mig, sa att kunna ata kolhydraterna pa morgonen har iaf varit lite lattare.
Det verkar ha gatt riktigt bra for dig Nightingale, sta pa dig och hoppas att du klarar av de sista kilona nu! Har du satt nagon tidsplan? Jag har till Februari pa mig att ga ner de sista 4 kilona. Hoppas verkligen att det funkar!!!
Hej,
Vad kul att höra att det går bra för dig där hemma.
Oftast är det ju inte var man är med, om man inte är med helhjärtat, som nu är jag med i vv och jag gör det både med kropp o själ (fattar du vad jag menar *hahha*)
Jag är helt nöjd med mitt nyårslöfte 2004
Jag har gått ner 15kg ungefär och behållt den.´, gick dock upp 4kg i höstas, men...de är ju borta.
Mitt nyårslöfte 2005 är att nu få upp lite muskler i magen och armarna samt lite mindre lår.
Jag läste någonstans av en träningscoach uttalande att:- motion är som en bank man sparar och man får ränta/synlighet. Och ingen kändis är född till en snygg figur och går fint på den röda mattan, utan de tränar och tränar så de kan synas i rampljuset, som JLo går upp halv fem om hon har en hel dag fulbokat med annat som inspelningar/interjuver......