Medlemmar i Viktklubben? SE hit!!
Någon mer här som är medlem i Aftonbladets "Viktklubb"?
Skulle vara kul att ha några att snacka med som också kör detta...
Kanske kan vi alla motivera varandra !?!
Skriv i denna tråd!!!!
//SC
Någon mer här som är medlem i Aftonbladets "Viktklubb"?
Skulle vara kul att ha några att snacka med som också kör detta...
Kanske kan vi alla motivera varandra !?!
Skriv i denna tråd!!!!
//SC
Startvikt: 78.6 kg
Nu:
Startvikt: 78.6 kg
Nu:
Startvikt 22/11: 78.6 kg
Nu: 77.4 kg
Jag är ganska nöjd med -1.2 kg, med tanke på att jag fick mens i går... Å då väger jag alltid lite mer (svullen)!
Kör vidare ! Sitter och äter en härlig frukost nu!
//S
shabbichic:
Jag har provat VV och nutrilett, gick dock ner 19 kg av mig själv med hjälp av löpträning och bra mat. Men nu behöver jag gå ner ca 8 kg till. Har ett bmi på 24,8 så det är på gränsen, skulle må bra att tappa några kilon!
Jag har tänkt på viktklubben, men är skeptisk mot allt sådant. Dessutom vill jag gå ner i vikt i tysthet, jag vill inte att min omgivning ska märka att jag "bantar".
Viktväktarna passade mig inte alls, de hade konstig fördelning på maten.
Kan du rekommendera VK, jag känner inte att jag har motivationen till att gå ner dessa sista kg självmant!
jag rekommenderar verkligen VK då man kan köra i sin egen takt och använda sina egna recept oxå
Bra jobbat 1,2 kg är ju jättebra! Jag hade gått ner 0,5 och det får jag vara nöjd med eftersom jag var ut i lördags.
Ellte: Innan du skrattar dig fördärvad kanske du ska ta del av forsknings resultaten som presenterades på läkarstämman om just VK framgång hos sina medlemmar.
Det var väl bra då... Nu var det ju dock inte DET som stod i inlägget så du kanske kan tagga ner dina tykna fingrar lite ;)
Ok, tjejer, I´m in!! Nu fixar vi detta!!! Jag ska gå ner 10 kg!
Från 77 till 67
Är 175cm!
Hur går det för er tjejer! Det vore väl för synd om denna tråd skulle dö ut nu när vi är igång!!
Jag har snart varit med en vecka och det går SUPERBRA! Jag ska väga mig imorgon, då får jag se resultatet!
Men jag vill så gärna veta hur det gått för er andra!!!