• StaroOoOo

Syrianer hjälp mig hitta festkläder!!!!!

tjaba isa-sessan...är inte heller syrian men däremot från pakistan...samma sak här,...bröllopen hos oss är verkligen hödpunkter med mkt färger...om du vill kan du ju kolla in det indiska modet..kanske har sett det senaste med byxor och tunika och en sjal...brukar vara väldigt broderade och går att hitta i nästan alla färger och former...rekommenderar att du kollar in sajten www . sarees. nu

de har dock inte lagt ut alla kläderna och smyckena på sidan och har jäääättteeee mkt mer och mktt finare kläder i deras butik på stora essingen. Kanske nåt för dig o din mamma...ni kommer garanterat vara jätte vackra...och kanske mest annorlunda..hehe
    lycka till
    kraaaaaaaaaam

• StaroOoOo

isa sessan...det finns jätte fina klänningar där också som ser ut som just balklänningar men kanske något exklusivare de e jätte fina...hehe...tänkte bara säga det...kanske får du nytta av det..hehe hmmm nu börjar jag låta flamsig..och det låter som om affären e min eftersom jag rekommenderar den men det är det inte..ok nu lägger jag av innan jag spårar ur helt..(har haft en jobbig vecka med massor av plugg)
    kraaamm

Svar på tråden Syrianer hjälp mig hitta festkläder!!!!!