Inlägg från: 11 juni 2005 |Visa alla inlägg
  • 11 juni 2005

Dåligt minne

Nej, min sambo har ypperligt minne. Är det någon i min omgivning somn har kasst minne så är det min syster. Bestämmer man lunch kommer hon konstant 15 min för sent - annat glömmer hn bort alldeles. Detta har blivit ett ganska stort problem faktiskt . -speciellt då hon själv lägger huvudet på sned och fnissar att hon är litte virrig - och tycker uppenbart att det är charmigt och kommer därför sannolikt aldrig att ändra på detta. Att vi andra går i taket och skäller ut henne efter noter rinner bara av. Jag ser inget charmigt alls i detta- bara nonchalant och respektlöst. I övrigt är vi goda vänner. Jag har frågat henne om hon vill vara tärna men har redan hunnit ångra detta flera gånger om - antagligen kommer hon för sent eller något. MEn så slog det mig - det är min pojkvän och jag som ficxar allt inför bröllopet - syrrans enda uppgift är att gå bakom mig in i kyrkan. Glömmer hon det är den enda hon skämmer ut - sig själv....

• 11 juni 2005

Fast om de konstant har så dåligt minne att de inte kommer ihåg någonting -känner inte Ni Er som deras förmyndare då? "Får" de kanske dåligt minne eftersom de "vet" att Ni tar hand om allt runtomkring - det enda de bhöver ha koll på ärtrivialiteter...Jag skulle känna mig som deras morsa istället för flickvän/fru etc....

• 11 juni 2005

Loka- en halvnelson senare och även han är övertygad om detta eller?

Svar på tråden Dåligt minne