• Tean

Jag har varit en skitstövel = otrogen

Jaadu, Maria Magdalena, vilken röra!

Kan du föreslå din sambo en paus? Har du någon annan att flytta hem till ett par veckor?
    Du får då kanske lite distans till förhållandet och när du sedan träffar din sambo igen efter en tid så vet du nog vad du känner för honom vid första anblicken.

• Tean

Jag vet du skrev tidigare att du inte längre är kär, men jag menar att du kanske känner om du vill sats eller inte. Du var ju kär tidiagare och ni har varit tillsammans länge -det_går_att hitta tillbaka, men frågan är om du_vill_det. Det mesta i livet handlar ju faktiskt om att bestämma sig.

Å andra sidan var ni ju rätt unga när ni träffades (har läst om dig i en annan tråd) så ni har kanske redan gått på varsitt tåg i olika riktningar redan? Det är kanske redan slut? Och det känns jättesorgligt att göra slut för då är ju en sanning?

• Tean

M Magdalena:
    Har du pratat med din sambo? Hur gick det?

• Tean

Hm...glöm mitt sista inlägg, jag var helt ute och skickade frågan efter att jag läst en tidigare sida en sidan 3...

• Tean

Lycka till nu! Jag försår verkligen om allt känns snurrigt för dig nu, men med tiden kommer allt att klarna och är det ändå meningen att det ska bli ni två igen kommer det att bli så.
    Kram Tean

Svar på tråden Jag har varit en skitstövel = otrogen