Inlägg från: M Magdalena |Visa alla inlägg
  • M Magdalena

kan man låta bli..?

Kan man strula runt med en kille, nybliven singel som jag är, och låta bli att bli kär?

Jag är väldigt attraherad av en kille men förstår med mitt förnuft att han inte är en framtidskille pga att han har värderingar som jag inte söker hos en kille.

Vad tror ni? Kan man strula å bara ha s*x utan att bli förälskad och komplicera till det?

• Svar på tråden kan man låta bli..?
  • M Magdalena

Bra med synpunkter från båda sidor!

Jag har kontakt med killen jag knappt kan hålla fingrarna ifrån men jag har bestämt att jag tar julhelgen hos mina föräldrar och tänker över saker o ting. Vill inte hoppa in i nåt alltför fort.

Men om jag vet med mitt förnuft från början att den här killen e ingen å bygga en framtid med, jag har andra krav på min framtidskille, så borde jag väl klara av att inte falla för honom helt? Kunna strula och njuta men också kunna gå därifrån..?

*filosoferar*

• M Magdalena

Tja, jag har inga förhoppningar kring den här killen iaf!!!

Jag e bara så vibrerande attraherad av honom som jag inte kännt på länge länge..

• M Magdalena

Jag ska fundera över julhelgen då jag e bortrest. sen får vi se vad som händer, om jag stämmer träff med honom. det e ju inte ens säkert att blir nåt..

Svar på tråden kan man låta bli..?