• Veronika

Stockholmsbrudar 27/8 2005?

Någon från Stockholm som också ska gifta sig den 27 augusti 2005?

Jag heter Veronika och är 23 år (24 på bröllopet). Min fästman heter Christoffer och är 2 dagar yngre än jag.
    Tycker det vore kul att kanske träffas och diskutera lite hur långt vi kommit och vad som händer härnäst!

• Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?
  • Sep brud

Veronika, ja letar för fullt efter något bra, men har än inte kommit på något bra. Glasen blir ju som du sa till oss båda så något som bara är till honom... Han använder sällan visitkort, annars var ju det jätte bra! Kom gärna med ideér!!

• Veronika

Sep brud
    Jag hittade visitkorts etuit på Calligraphens hemsida. Jag tänkte att när han ine använder den till visitkort an man ju ha pengar eller kreditkort i den när man är ute.

Det som finns på Calligraphen där man kan gravera in namn är: flasköppnare, bokmärke, fickkniv, fickplunta, sedelklämma, nyckelring. Sen fanns det även en hjärtformad vinkork. Kika på www.romance.se under accessoarer oh sen presenter. Jag ska beställa den och ett strumpeband samt lite rosetter som jag ska ha till placeringskorten. Tyvärr måste man beställa över 400:- om man inte vill betala en extra avgift på 95:-.

• ~ 27 Aug ~

Veronika:

Okej..är det typ säkert att du får det jobbet,eller måste du söka det?

Ja,man kan ju alltid hoppas ang mitt jobb,men jag vet inte om jag vill det eg.. Känns lite..jag vet inte hur jag ska beskriva det,men jag får inte den här trivselkänslan tyvärr..
    Men det är ju bra betalt,och så kan jag ju söka nåt annat så länge..

Idag har jag börjat göra inbjudningskorten förresten..Måste bara kolla så jag får ett kvar som jag kan visa på fikat nästa helg,annars får jag ta med mitt första provkort,fast då har jag inte alls samma färg på sidorna som jag har nu,utan då har jag silver (va det enda jag hade hemma,å ville så gärna visa sambon hur jag tänkt mig) å på dom riktiga e det guld..Men annars e det likadant..Nåja,vi får se...

• vronk

Hej allihopa. Har äntligen kommit hem efter en fullspäckad helg.
    Veronica
    Vilka söta kort.
    När och var vill du träffas på onsdag?

• Veronika

~ 27 Aug ~
    Så här är det. Han hålller på med ett nytt projekt och i början kommer de sköta allt själva (han och en kollega). Sen när/om de behöver hjälp så får jag jobbet, jag kommer inte behöva söka. Problemet är at han inte kan säga något bestämt om när det kommer bli av!

Ska bli jättekul att få se era kort! Jag kommer skicka de engelska den här veckan och samtidigt börja med de svenska.

• Veronika

vronk
    Melanders blommor ligger på Hamngatan 2 och Bernzons blommor på St.Eriksgatan 76. De är de enda jag vet som gör brudbuketter, men jag antar att alla blombutiker kan göra brudbuketter så det är väl bara att kika in hos några antar jag... Jag åker pendel in så jag kommer till Centralen ganska precis halv 5. Vart hamnar du och när kan du vara inne i stan?

Om någon annan är intresserad av att titta på brudbuketter på onsdag så är det bara att hänga på!

• ~ 27 Aug ~

Veronika:

Ahaaa..okej..då förstår jag.. Hoppas dom behöver hjälp då!

Tyvärr blev det inte "riktigt" kort över,så jag får ta med den andra skissen (bara slarvigt gjort,men då får ni ju se hur jag gjort iaf )

• Veronika

~ 27 Aug ~
    OK! Men det duger väl. Då vet man ju på ett ungefär!

• Veronika

vronk
    Vad händer inför morgondagen?

• vronk

Ja herre gud. Jag är ledsen Veronica Men anledningen till att jag inte har varit inne och skrivit är att jag har varit jätte magsjuk sedan i söndags natt. Är fortfarande ganska risig men nu har det värsta gått över.
    Önskar inte min värsta fiende detta..
    Så jag kan tyvärr inte i morgon.
    Jätte trist då jag har sett fram emot att träffa en till blivande brud.

Men vill gärna träffas någon annan gång.
    Hoppas du hinner se detta och att du inte blir arg på mig.

Svar på tråden Stockholmsbrudar 27/8 2005?