Inlägg från: bumbi_lola |Visa alla inlägg
  • bumbi_lola

Unga brudar?

Hej!

Jag kommer att ha fyllt 22 och min sambo kommer att ha fyllt 26 när vi gifter oss. Klart att man känner av det rent ekonomiskt, speciellt som jag kommer att sitta i skolbänken och leva på studielån vid tidpunkten för giftemålet. :)

Ha det bra!

• bumbi_lola

HansiBansi
    Det är ungefär som vi kommer att ha det. Billigt, men ändå charmigt och härligt. Visst kändes det trist till en början att behöva begränsa sig, men sedan insåg vi att man bara hittar andra lösningar. Plus att det ofta är rysliga priser bara för det är saker kopplade till bröllop.

• bumbi_lola

mmmajzannn:

Vi skall också gifta oss den 20/8! Jag håller tummarna för att vi båda får fint väder. :D

• bumbi_lola

mmmajzannn:

Vi håller på för fullt vill jag lova. Det var inte tänkt att vi skulle gifta oss i år egentligen, men känslan var bara rätt. Vi har hittat lokal och preliminärbokat, och vet vad vi vill. Många timmars prat och planering! Nu gäller det bara att hitta sakerna som behövs och som tur var har vi en underbar tärna och bästa vän som hjälper till otroligt mycket.
    Men det är många detaljet kvar.
    Själv då? Hur går det med allt?

• bumbi_lola

mmmajzannn:

Gud va skönt att du har hittat en klänning du verkligen tycker om. Det är ju så oerhört viktigt! Det där med panduru ja... gud, va saker de har! Var inne i nätbutiken och tittade runt och nog tog det sin tid. Hur kommer korten att bli då? Vinrött - vackert. Oerhört. Blir en mullig, varm känsla. Vi har valt champagne - rosa. Presenterar oss på ett bra sätt, så inga kommer bli förvånade. Men visst är det skönt när det börjar hända saker. Att känna att man står på samma punkt kan kännas aningen frustrerande. :)

Svar på tråden Unga brudar?