• Alcar

Unga brudar?

Jag känner mig som en rätt ung brud! Jag kommer vara 23 och min kille 22 (fyller 23 ett halvår senare (dec)) när vi gifter oss sommaren 2006. Vi är alltså 83or. (har varit ihop sedan nov-01, nästan 3,5 år nu)

Vi förlovade oss väldigt nyligen så vi är precis i början av planeringen. Men just nu har vi satt ett preliminärt datum på 1 juli 2006, så då är det 1 år och 3 månader kvar idag. :D

När det gäller ekonomin så är vi väldigt sparsamma av oss och vi kommer göra ett nytt konto dit vi för över pengar varje månad. Kommer få ihop så att det räcker till ett litet bröllop och sen en fin bröllopsresa. Vet inte om föräldrar kommer bidra. Men vi klarar oss absolut utan dem så det får vara om de insisterar i så fall.. Kommer prioritera det jag tycker är viktigast, t ex ringarna, resan och maten. (mindre pengar på utseende, blommor och småprylar) Vi ska nog vara ute i skogen (mitt element). Ska bli så mysigt! :)
    Jag vill bara ha runt 20-30 personer (beror INTE på ekonomin) så då passar det bra.

Svar på tråden Unga brudar?