Hej hej 20th century fox & c/o!!
Vi kommer först att ha vigseln (såklart).. i kyrk, sen kommer vi bjuda in ALLA som vill komma på kaffe/tårta och småplock i fsamhemmet! Vi har fått lösa det så här, dels pga ekonimin och för att vi tror d blir en bra grej! Vi har så otrolgit svårt för att välja, när man ska bjuda människor i ens närhet/släkt och d man umgåtts med som barn.. mådde riktigt dåligt av att inte kunna bestämma oss..
Dock kommer vi ha en liten bjudning på kvällen, som kommer infatta ca 25 personer, en middag som vi skall ha i ett privat hus.. (hyr).. Vi beställer mat ifrån ett ställe här på Bjäre. (Hyffsade priser, så d känns bra!).. Har även varit och storshoppat inredningsprylar =) som vi skall smycka stället med.. *hehe*.. bland annat ca 40 m Britt!! (Tyg från IKEA)..
Kommer att göra efterrätt själv, och hoppas på ett otroligt vackert väder hela dagen/kvällen då vi tänkte gå ner på stranden på kvällen och ta vackra kvällsbilder!!
Vi har samlat ihop en budget på ca 30 000:- Vi har räknat ut att vi kommer klara d precis (ALLT inräknat).. men får ett bidrag av mina föräldrar också, känns otroligt snällt och är såååååå glada för d! Hade eg tänkta att klara d själva, d gör vi nu också men vill inte vara otacksam och "högfärdig" så vill d hjälpa oss blir vi så glada så!!
*Betyder mkt för oss*
Hela vårt bröllop är lite speciellt.. då min tärna kommer vara min bästa killkompis och min hund näbb.. Min sambo har två bestmans.. och tja.. inga inbjudningar till dagen; utan man bjuder sig själv =)
Längtar och hoppas att allt ska bli så bra så *ler*
Hur går d för allas planerande??
Kram