• C.A

bt träff Göteborg 2

Tack för senast tjejer! Det var väldigt trevligt. Angående ett nytt datum så nämndes lördagen den 26/2 dvs då bröllopsmässan går av stapeln. Många av oss kommer med största sannolikhet att befinna sig på Svenska Mässan den dagen, så att ta en fika på ett närliggande café skulle ju passa bra.

Patsa:
    Aj aj vad dåligt samvete vi hade igår. Vi bytte café från Kosmos till Bagatelle då Kosmos var fullt. Vi väntade utanför tills 18.10... Tyvärr så missade du oss nog. Hoppas verkligen du kan vara med nästa gång!

• C.A

Anna gbg:
    Vet att jag frågade dig om stilen vid senaste träffen, men kommer inte ihåg... Vad hette den som ni hade på det senaste inbjudningskortet?

• C.A

Anna gbg:
    Hur gör du för att "skriva med" typsnittet? Vart lägger man in det så att word hittar?

• C.A

Anna gbg:
    Tackar tackar! Det fixade sig och tjusigt blev det!

• C.A

Patsa:
    Tråkigt att inte nästa datum passar för dig. Jag kommer nog inte att kunna komma jag heller, men du får hemskt gärna maila mig och fråga MASSOR av frågor så att du "kommer igång". Hoppas att jag kan vara till hjälp.
    cecilia.goransson@afconsult.com

• C.A

Förslag på nästa BT!

Torsdag 27 Januari kl.18 Plats?

C.A

• C.A

Cosmos låter bra. Vi får se hur många vi blir i slutändan.
    Den 25e kan tyvärr inte jag.

• C.A

Då tjejer så kör vi valmodellen!
    Fyll i det datum som passar bäst.

BT Cosmos kl.1800

Tis. 25/1 eller Tor. 27/1
    Brud_2005 C.A
    Patsa Patsa

• C.A

Äh, de tog ju bort mina mellanslag...
    Nytt försök. Välj och vraka!

BT Tisdag 25/1 kl.18 Cosmos
    Brud_2005
    Patsa

BT Torsdag 27/1 kl.18 Cosmos
    C.A
    Patsa

• C.A

Hej tjejer!
    Jag kan tyvärr inte komma på någon av träffarna denna vecka. Har kommit in på två kvällskurser som ligger just tisdag och torsdag.

Anna gbg: Mina inbjudningskort ja.... Har inte ändrat dem så mycket. Enbart en mörkare vinröd färg. Det typsnitt jag fick av dig passade tyvärr inte på mina kort.

Svar på tråden bt träff Göteborg 2