• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Lindilus

Hej tjejer!

Missade tyvärr träffen igår, men hoppas att jag kan nästa gång!

Några nya förslag på nästa träff?

TREVLIG HELG!
    /Lindilus

• C.A

Tack för senast tjejer! Det var väldigt trevligt. Angående ett nytt datum så nämndes lördagen den 26/2 dvs då bröllopsmässan går av stapeln. Många av oss kommer med största sannolikhet att befinna sig på Svenska Mässan den dagen, så att ta en fika på ett närliggande café skulle ju passa bra.

Patsa:
    Aj aj vad dåligt samvete vi hade igår. Vi bytte café från Kosmos till Bagatelle då Kosmos var fullt. Vi väntade utanför tills 18.10... Tyvärr så missade du oss nog. Hoppas verkligen du kan vara med nästa gång!

• Brud_2005

Hej tjejer!

Tack för igår! Det var jättekul att träffa alla igen och som vanligt rann tiden verkligen iväg! Ser redan fram emot nästa träff den 26 februari !

Patsa! Hoppas också att du kan vara med på nästa träff!

• Anna gbg

Hej och tack för igår! Lika trevligt som vanligt!!
    Måste meddela att vi har (nästan helt) bestämt oss för att köra på de gamla inbjudningskorten! Satt till över midnatt igår och letade upp adresser på Eniro till alla! Måste varit tack vare träffen som jag fick en sån energikick!!
    Ser fram mot nästa träff.

• Anna gbg

Glömde..
    Petra: ååååh så spännande!! Vet du hur lång tid det kommer ta? Jag vet hur illa nervös man är när man väntar :) Det blir säkert superbra!

• C.A

Anna gbg:
    Vet att jag frågade dig om stilen vid senaste träffen, men kommer inte ihåg... Vad hette den som ni hade på det senaste inbjudningskortet?

• Anna gbg

Det snirkliga typsnittet som var på de mesta av texten (inbjudan, välkommen osv) var Scriptina. Jag hittade det på www.dafont.com/en/alpha.php&page=9&text=Br%F6llop

• Bride2B..

Hej Tjejer!! Jag vill med på bröllopsmässan i Februari... Kan man skriva upp sig på listan redan nu? *ler stort*

• C.A

Anna gbg:
    Hur gör du för att "skriva med" typsnittet? Vart lägger man in det så att word hittar?

• FROGGY1

Hej tjejer!Äntligen hittade jag tråden..Till Anna-gbg:Ett jättetack för info från dej igår!!Suveränt och bussigt att guida en vilsen internetare ;)...ska även säga grattis till dej Kosterbrud ang. din klänning. Vad hetter din Maggie Sottero modell ???? Lite nyfiken då jag är sååå sugen på att beställa....ha sett "Dion" som modell och den är jättevacker tycker jag....kram till er....jo ringarna förresten är två st!!!!Engelbertkopia;)...en på vardera sida om min ring i vitt guld och med 12st prinsessslipade (jag har 2 nu i min förlovningsring)....Imorrn hämtar vi våra undanlagda grejjer på Arkivet (fick hjälp av en lång herre som hade koll på både sina grejjer och var serviceminded). Anna, kanske du kan hitta din sista grejjer där???? Fortfarande lite sugen på att prata med Kosterbrud också ang. din beställning på nätet (som inte var ebay om jag har för mej...???). Må gott o vi hörs.....trist är det att va tillbaks i vardagslunket efter all ledighet..suck;)....

Svar på tråden bt träff Göteborg 2