• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • C.A

Då tjejer så kör vi valmodellen!
    Fyll i det datum som passar bäst.

BT Cosmos kl.1800

Tis. 25/1 eller Tor. 27/1
    Brud_2005 C.A
    Patsa Patsa

• C.A

Äh, de tog ju bort mina mellanslag...
    Nytt försök. Välj och vraka!

BT Tisdag 25/1 kl.18 Cosmos
    Brud_2005
    Patsa

BT Torsdag 27/1 kl.18 Cosmos
    C.A
    Patsa

• martins pingla

Hej tjejer!

Synd att jag missade träffen! Är mitt uppe i köksrenovering så det är lite stressigt nu.

Jag skulle gärna gå med den 26 el 27, men har ett litet förslag om att ta ngn gång i nästa vecka istället, för jag ligger på en strand på Kuba och latar mig from 24/1-8/2...
    Någon som e med på det istället????

Behöver inspiration av Er tjejr! Känner att jag legat av mig lite, speciellt ang min klänning...

Kram Jossan

• Bröllopstokiig

Nu har jag precis bokat en kurs i Bröllopsvals på 10 ggr som börjar nu den 19/1-23/3, det ska bli kul.

• FROGGY1

PATSA: Va roligt !! precis vad vi tänkt gå på också. får man fråga var kursen är nånstans, tider, samt vad den kostar ??? Är också intresserad....hej

• Bröllopstokiig

FROGGY1:

Klart du få!
    Jag har läst att Mölndals Dansskola har fått bra betyg av många här på BT så därför bokade jag dem.

Mölndals Dansskola,
    Bröllopsvalskursen är på onsdagar kl.18:30
    10ggr = 1.5h/gång kostar sammanlagt 675kr/pers.

Sen har de även privat lektioner (har jag läst)som man kan boka om man vill ha hjälp med att hitta en egen "valslåt" och dansa till den.
    (Det funderade vi på att kanske ta lite närmare bröllopet, som är i augusti.)

P.S Det fanns platser kvar när jag ringde och bokade.

• miks

Jossan: Vad underbart det låter!! Inte lite avundsjuk..

Anna gbg: Var fick du tag på dina gröna skor?? Nyfiken... Tag med dom nästa gång vi ses!

På tal om BT-träff så kan jag både den 25:e och 27:de, fast den 27:de passar mig allra bäst. Fast jag är med på det som blir!
    //Malin

• Anna gbg

Froggy: Jag har för mig att jag sa till dig att det var kristaller i brodyren på min klänning. Det ser verkligen ut som det men när jag tittade närmare igår så var det faktiskt någon form av pärlor... Men vill du komma och kolla ändå så är du jätte välkommen! Vi sa vid 12-tiden eller?)

Miks:Jag hittade skor på scorett på Frölunda torg. Jag ska i alla fall ha med mig bild på dem nästa gång...

Jossan: Det låter helt underbart *suck*

Jag kan både den 25:e & 27:e. Men tisdagen passar bäst med min träning (fast blir det på torsdagen så har jag ju en bra ursäkt hi hi)

• FROGGY1

Anna-gbg: Kommer gärna förbi och kikar för jag är jättenyfiken!!!! En liten undran bara om jag kan värma o äta min lunchlåda hos dej om inte du misstycker;)....har nämligen begränsad lunchtid och har bara en timme....e det ok ??? Ska bli kul att ses...är där kanske redan innan 12 isånnafall....ringer på vägen...vi ses

• martins pingla

Hej hej!

Måste bara berätta att jag kom på en grej när jag jag satt och letade lite efter bilder på "min" klänning...
    Såg att de säljs i Polen, Ungern bla, så jag ringde upp säljaren i Polen och han skulle kolla vad priset är för klänningen. Grejen är ju att det MÅSTE ju vara billigare där än här i Sverige, och han var inte det minsta förvånad att jag ringde från Sverige. Jag kanske inte är den första.
    Istället för att beställa från Kina, så kanske man kan få den till ett bra pris i Polen istället och faktiskt få exakt den jag tittat på och provar. Inte behöver jag vara rädd för att det ska vara ngt fel på den heller...
    Bara ett litet tips till alla klänningssugna!

/Jossan

Svar på tråden bt träff Göteborg 2