• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • solkatt

Hmm, man kanske skulle lägga till sig själv oxå

TidigtUte
    Patsa
    Froggy
    Juni-05
    Anna Gbg
    Brud_2005
    solkatt

• Anna gbg

SOLKATT: berätta mer :) Har de någon hemsida? Hur långt kör de er? Vad är det för typ av vagn och så vidare...

• solkatt

Anna gbg:
    Deras sida (utan mellanslag förstås):
    www. brollopsnytt. nu/dragongarden/ dragongarden.html

Vagnarna de använder för bröllop är landåer (du ka se exempel på landåer på Sleipners hemsida www. sleipnershyrverk. se ).

Tror de ställer upp på det mesta. Han berättar att de kör vid studenter, firmafester, cortege mm. Ring och fråga ("gubben" är ett rikigt orginal!).

solkatt

• miks

Hej!!

Juni-05: Jo,då livet som student är verkligen superkul!! Men, att man blir så trött av att binda blommor hade jag ingen aning om!! Vill sova kl. nio på kvällarna..

Jag kan förmodligen inte komma den 25:e.
    ev ska jag gå på Fame men det är inte riktigt klart. Kan hända att jag dyker upp! Om inte så ses vi ju snart igen.

Kram Malin

• miks
    skulle hamna på raden ovanför såklart...
  • Juni-05

Hej

miks: kan tänka mig att det tar på krafterna med alla färger dofter mm i början!
    Hoppas du hinner komma förbi på Tisdag.

Vad säger ni tjejer, ska vi byta ställe eller kör vi på Kosmos?
    Förslag: Vallgatan, Fröken Olsson, Kosmos 2 (det nya lilla Kosmos)

Kramisar Lotta

• Millemo

Då blir det inget för mig denna gången.. :( men hoppas ni får det trevligt!!

Millemo

• Brud_2005

Vad sägs om att träffas på det nya Kosmos (som juni-05 föreslog)? Jag gick förbi där igår runt kl 18 och det var inte särskilt mycket människor där.

• Bröllopstokiig

Vart ligger nya Kosmos?

• Anna gbg

Brud_2005: Du hade en så fin bild på gröna och vita kallor när vi sågs senast. Hade du kvar bilden på datorn? Skulle du i så fall vilja skicka den till mig?

Froggy: Har det blivit något bud ännu ;)

Svar på tråden bt träff Göteborg 2