• Brud_2005

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Tack för igår! Det var jättekul att träffa alla igen och som vanligt rann tiden verkligen iväg! Ser redan fram emot nästa träff den 26 februari !

Patsa! Hoppas också att du kan vara med på nästa träff!

• Brud_2005

Patsa! Vad tråkigt att vi missade varandra på förra träffen och synd att du inte kan vara med på nästa BT-träff, men vi kanske syns i vimlet på Bröllopsmässan?! Du får väldigt gärna maila mig också om du vill ha ett "bollplank": brud_2005@hotmail.com

I annat fall är det bara att skriva i denna tråd om du har någon fråga eller några funderingar så får du garanterat svar!

Jag tycker personligen att det är ganska långt tills nästa träff så om det är någon som känner för en "mini-träff" innan dess så följer jag gärna med om jag har möjlighet!

• Brud_2005

Torsdag 27 Januari kl.18 fungerar förhoppningsvis för mig (den 25 jan hade dock varit ett "säkrare kort"). Vad sägs om att göra ett nytt försök att gå till Cosmos?

• Brud_2005

Passar på att uppdatera listan/listorna inför nästa träff då jag nu kan både den 25:e och den 27:e. Hoppas att jag inte glömt någon.

Cosmos kl 18

25 januari:
    Brud_2005
    Patsa
    Anna Gbg
    Miks

27 januari:
    C.A
    Patsa
    Miks
    Anna Gbg
    Brud_2005

Det verkar som om flest kan den 27:e- skall vi bestämma det? Fler som vill vara med?!

• Brud_2005

Kosterbrud! Vad roligt att du fått din klänning! Hoppas få se en bild på den på nästa BT-träff

(Brud_2005 som fortfarande väntar på sin brudklänning)

• Brud_2005

Jag vill gärna vara med den 25/1 18.00 och uppdaterar listan:

TidigtUte
    Patsa
    Froggy
    Juni-05
    Anna Gbg
    Brud_2005

Anna gbg! För oss hade det också passat bra med häst och vagn, men det är alltför dyrt. Vi kommer därför att åka bil (lånad större bil som vi har under hela dagen dvs även för transport från stan alt blivande svärmors Saab cab!)

• Brud_2005

Vad sägs om att träffas på det nya Kosmos (som juni-05 föreslog)? Jag gick förbi där igår runt kl 18 och det var inte särskilt mycket människor där.

• Brud_2005

Jag var på lilla Kosmos vid Grönsakstorget idag och jag passade då på att fråga om de trodde att det skulle vara svårt att få bord om man var ett lite större sällskap. Tjejen som jobbade sade att det brukar vara väldigt lugnt på vardagskvällarna (och det var det då jag var förbi där i förra veckan) så det kanske kan vara ett alternativ trots allt?!

Igår hittade jag (äntligen!) en slöja i en affär på Linnégatan som jag tror att jag skall köpa (försöker intala mig själv att den är nog så bra som de belgiska jag tittat på). Det känns trots allt som om det är bra att se hur den ser ut i verkligheten och inte bara på en liten bild innan man slår till...

Anna gbg! Jag hade inte bilden kvar, men har lyckat fotografera av den så jag tar med den till dig på träffen!

Froggy! Underbart att du nu äntligen skall beställa din drömklänning! Ta gärna med en bild på den på tisdag- jag är nyfiken!

• Brud_2005

Anna gbg! Det är bara roligt att kunna hjälpa till!

• Brud_2005

Linnégatan hade varit suveränt bra för mig för då hinner jag till Johans högtidskläder och köpa slöjan jag sett där innan träffen!

Svar på tråden bt träff Göteborg 2