• Brud_2005

bt träff Göteborg 2

Söndag den 20 mars skulle passa mig bra!

Vi fick förresten också rabatt på en sak då vi var på bröllopsmässan- Gothia Towers erbjöd 25% rabatt på sitt paketpris om man valde att spendera bröllopsnatten där- superbra!

C.A! Har ni Enjoy-guiden (fd Entertainmentguiden)?! Jag har för mig att Wranges finns med där och erbjuder rabatt (kommer dock inte ihåg hur mycket). Kanske värt att kolla upp?!

• Brud_2005

Nu har vi precis träffat vår präst (hon kom hem till oss) och gått igenom själva programmet för vigseln och det känns underbart bra! Hon var jättetrevlig och det känns helt fantastiskt att kunna få en så trevlig präst genom att bara ringa sin hemförsamling och säga att man vill ha en präst till vigseln! Det som återstår vad gäller själva vigselprogrammet är att välja den sista av solosångerna och det är inte det lättaste... Vi vill gärna ha en svensk, lite lugnare sång- förslag?! Vad skall ni andra ha för sång i kyrkan?

martins pingla! Ett stort grattis! Vad roligt att du fick din klänning . Tur att det löste sig trots att den ursprungliga klänningen blivit såld.

Att träffas nästa söndag kan nog passa mig bra också, men vi skall förhoppningsvis på en tomtvisning och det beror på när den blir, men en stund kan jag förhoppningsvis komma i alla fall!

• Brud_2005

FROGGY1! Ett stort grattis till resan- ni kommer att få det underbart!!!!!!!!!!!!

• Brud_2005

Kl 18 borde jag kunna vara med också .

Söndag 13/3 kl 18.00 Rumpan Bar
    Anna gbg
    C.A
    Brud_2005

Anna gbg! Vill du ha tips på helt fantastiska resmål så titta på Select Travels hemsida- alla deras resmål verkar helt underbara!!!

• Brud_2005

Är bara tvungen att skriva av mig lite... Är superglad idag eftersom jag fått min klänning . Den var finare än vad jag kom ihåg, men... för stor! Storleken är rätt och modellen är den rätta, men jag har blivit mindre! Misstänkte/hoppades iofs att den ev skulle behöva tas in så sömmerskan är förvarnad, men jag kunde aldrig tänka mig att den skulle vara så stor. Det känns i alla fall underbart att den äntligen är här!

Ser fram emot söndag- roligt att så många kan komma !

• Brud_2005

Hej tjejer! Tack för den senaste träffen- som vanligt supertrevligt!

Ser fram emot nästa träff och jag tycker att Annas förslag lät riktigt jättebra !

• Brud_2005

Här är en till som gärna träffas i morgon! Tisdag blir svårare för mig, men det kan ev gå bra det också.

• Brud_2005

Jag vill också träffas, men jag kan tyvärr inte till helgen (skall till Stockholm) .

• Brud_2005

Froggy! Vad härligt! Två veckor går snabbt- jag lovar!

För oss går tiden på tok för snabbt. Bröllopsplaneringen har i det närmsta legat på "is" den sista tiden så när som på att vi tog oss i kragen och fick bockat av en par saker på vår "to do lista" under påskhelgen. Detta för att det mesta kretsat kring ett hus vi ev skall köpa. Hoppas därför på en BT-träff snart så att jag kan bli lite mer motiverad vad gäller bröllopsplaneringen- det är ju ett måste i och med att det inte är så lång tid kvar! Jag som tyckte att jag var ute i så god tid med allt börjar få smått panik...

• Brud_2005

Tror bara att jag kan på måndag...

Måndag 4/4 kl 18:00
    Miks
    Anna gbg
    Brud_2005

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa

• Brud_2005

Jag skall försöka komma på torsdag, men jag kan ev bli försenad... Håll tummarna för att jag inte behöver jobba alltför länge. Skriver i alla fall upp mig, även om det finns viss risk för att jag inte kan komma om jag behöver jobba över alltför länge...

Torsdag 7/4 kl 18.00
    Miks
    Patsa
    Anna gbg
    solkatt
    Juni-05
    martins pingla
    Brud_2005 (kommer ev lite senare)

Juni-05! Vad roligt att ni beställt din ring!!! Jag är nyfiken i en strut och undrar hur den kommer att se ut... Har du någon bild att ta med på torsdag?

• Brud_2005

Bestämde vi vart vi skulle gå?!

• Brud_2005

Perfekt! Jag kommer till Karlssons garage, men med viss reservation med att jag förmodligen blir försenad...

Svar på tråden bt träff Göteborg 2