• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Anna gbg

Froggy: håller med de andra - gå och prova klänningen på Ramona. Jag tycker inte du behöver känna dig dum. Då kan de hjälpa dig med vilken storlek man ska ha. Det verkar som om storlekarna i klänningar är mindre än i vanlig kläder. Jag har normalt stlk 38 men hon på Ramona sa att jag behövde stlk 42 i klännigen... Hur lång tid är det kvar på auktionen? Är det någon annan som har bjudit?

• FROGGY1

hej tjejer! Jag kan 25/1.....torsdagen blir svårare....hoppas hoppas det blir lönedagen;)

25 januari:
    Brud_2005
    Patsa
    Anna Gbg
    Miks
    Froggy!

27 januari:
    C.A
    Patsa
    Miks
    Anna Gbg
    Brud_2005

see u

• FROGGY1

Anna-gbg: vilken storlek hade din klänning som du fick hem? jo jag ska ta mej en runda till affären !

Anna och Patsa: Vi ses på onsdagkväll på danskursen ;) Ska bli kul....vi var och såg "Shall we dance" igår o nu blev man ännu mer inspirerad att glida ut över dansgolvet ;).....

Kosterbrud: Har du fått din klänning ?

Blir det 25/1 ????? vilka flera kan ?????

• Anna gbg

Froggy: Kul att ni ska med och valsa ni också!!! Min klänning har stlk 8-10.

MIKS: jag skrev fel om vart jag köpt skorna. Det var på Bianco på Frölunda torg.

CA: Är det helt kört för dig att träffas den 25:e? Är så nyfiken på dina inbjudningskort!!

• TidigtUte

Hej tjejer!

Jag kan både 25 och 27 jan. Uppdaterar listan. Var i stan i lördags och bokade kläder för T. Han blev sååå fin.... Lovar att ta med mig våra inbj.kort på träffen!

25 januari:
    Brud_2005
    Patsa
    Anna Gbg
    Miks
    Froggy!
    TidigtUte

27 januari:
    C.A
    Patsa
    Miks
    Anna Gbg
    Brud_2005
    TidigtUte

kram på er!

• Juni-05

Hej Tjejer!

Kul det ska bli med BT träff igen!
    Jag kan den 25/1 ev. den 27/1.
    Skriver upp mig den 25/1

25 januari:

Brud_2005
    Patsa
    Anna Gbg
    Miks
    Froggy!
    TidigtUte
    Juni-05

27 januari:

C.A
    Patsa
    Miks
    Anna Gbg
    Brud_2005
    TidigtUte

Kram L8

• Bröllopstokiig

Millemo: Vilket datum skulle passa dig bäst att följa med på BT-träff?

FROGGY1 & Anna gbg:
    Kan inte ni maila till mig på patsa05@hotmail.com (så jag kan få veta hur jag känner igen er den här gången?

• Millemo

Hej Tjejer!

Jag kan den 27/1, skriver upp mig!

25 januari:

Brud_2005
    Patsa
    Anna Gbg
    Miks
    Froggy!
    TidigtUte
    Juni-05

27 januari:

C.A
    Patsa
    Miks
    Anna Gbg
    Brud_2005
    TidigtUte
    Millemo (Camilla)

Kram

Jag tror det är väldigt olika med storlekar beroende på klänning.. jag har köpt en Nixa och har köpt en 38, trodde snarare jag skulle ha en 40 eller 42.. så mitt tips är oxå - ut och prova!

• Kosterbrud

Hej på er,
    Skriver upp mig på båda dagarna

25 januari:

Brud_2005
    Patsa
    Anna Gbg
    Miks
    Froggy!
    TidigtUte
    Juni-05
    Kosterbrud

27 januari:

C.A
    Patsa
    Miks
    Anna Gbg
    Brud_2005
    TidigtUte
    Millemo (Camilla)
    Kosterbrud

FROGGY1: Nej, min klänning har inte kommit ännu men jag hoppas den kommer de närmsta dagarna!

Kram P

Svar på tråden bt träff Göteborg 2