• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Anna gbg

Grattis Kosterbrud!!! Jag vet bara allt för väl hur det kändes att öppna kartongen! Jag var också jättenervös. (Blir rysig i hela kroppen av att bara läsa ditt inlägg :))Härligt att den allt som du hoppats på.
    Hoppas vi får se mannsa bilder :)

Min hänger just nu i garderoben och blir skrynkligare för varje dag som går. Men jag har tänkt att höra med en kemtvätt om de kan ånga den när dagen innan eller så. Det går ju inte att ställa sig och stryka hela klänningen.

CA: va synd att typsnittet inte passade. Bara fortsätta leta... Vad är det för kvällskurser du ska gå?

• C.A

Anna gbg: Jag har behållt typsnitter jag bestämde mig för från början. Har faktiskt inte ändrat något ännu, förutom till en mörkare vinröd.
    Kvällskurserna jag ska gå är ute på Pedagogen i Mölndal. Två 20p kurser i informations och utbildningsteknik. Håller en hel del utbildningar i jobbet så det skadar nog inte att ha lite pedagogik i det tekniska ;) Har kommit in på den ena och ligger på hyfsat bra reservplats på den andra. Ska dit ikväll och köra en rövare på uppropet. Om någon ordinarie inte kommer så tar de först de reserver som sitter i lokalen, oavsett vilket reservplatsnummer de har. Hoppas att det går vägen.

• miks

Hej på er!!

Måste bara fråga er som ska gå brudvals- kursen. Vad är det för skillnad på brudvals och vanlig vals?? Är det mer åt vienervals hållet?? Jag håller på att lära min blivande "vanlig" vals här hemma så jag blev bara så nyfiken.

Är det någon som har funderat på att köra något annat än vals på "första dansen"??

Ska vi bestämma oss för ett datum för bt-träffen??
    Det verkar ju som att de allra flesta kan den 27:e så ska vi köra på det??
    Millemo (Camilla) välkommen in i gänget!!

Kram Malin

• Millemo

miks: Tack! Ska bli jättespännande och "se" vilka ni är efter att ha läst på BT, man får ju alltid en bild..

27 blir jättbra tycker jag! ;)

• FROGGY1

HALLOJ. Fler kan 25/1 ;).......för C.A (som ej kunde 25/1) kan nu ej ngn av datum pga kurs hon skulle på tror jag......så då blir jag det fler som kan 25....please...vill gärna träffa er !!! Vad säger ni??? är 25/1 OK !!!!! blink blink ;).....o lön har vi fått då o allt.....fira !

• Anna gbg

Froggy & Patsa: Vi har tyvärr tvingats avboka vår dans kurs. Grrrrr. Men de skulle (kanske) köra en kurs till om 10 veckor. Så vi får hoppa på den. Men det hade klart varit roligare att gå med er...
    Så tack för beskriviningen Patsa. Nu känner jag igen dig på nästa träff istället.

Millemo: ju fler desto bättre!

• Kosterbrud

Hej tjejer!

25:e passar mig, men jag kan båda dagarna så det spelar eg ingen roll.

Anna gbg: Träningsvärk idag eller?

C.A: Hur gick det på uppropet, kom du med på kursen?

Kram P

• C.A

Kosterbrud:
    Japp! Jag kom med. Ska bli himla kul. Nu är det bara att försöka att få jobbet att bidra med lite tid eller litteraturbidrag

FROGGY1: Lön ja....vissa får ju den 26e, typ jag, men eftersom jag inte kan komma på någon av träffarna så kan ni väl fira för mig med!

• Anna gbg

Grattis CA! Vi får väl fira din kursstart då :)

MIKS: Kan du den 25:e?

Kosterbrud: Jag har träningsvärk i magen... Men jag gillar träningsverk - då vet man att man gjort något! Eftersom vår danskurs brann inne så tänkte jag gå på dansstepen idag 18.30. Är du sugen ;)

Svar på tråden bt träff Göteborg 2