• Anna gbg

bt träff Göteborg 2

Hej och tack för igår! Lika trevligt som vanligt!!
    Måste meddela att vi har (nästan helt) bestämt oss för att köra på de gamla inbjudningskorten! Satt till över midnatt igår och letade upp adresser på Eniro till alla! Måste varit tack vare träffen som jag fick en sån energikick!!
    Ser fram mot nästa träff.

• Anna gbg

Glömde..
    Petra: ååååh så spännande!! Vet du hur lång tid det kommer ta? Jag vet hur illa nervös man är när man väntar :) Det blir säkert superbra!

• Anna gbg

Det snirkliga typsnittet som var på de mesta av texten (inbjudan, välkommen osv) var Scriptina. Jag hittade det på www.dafont.com/en/alpha.php&page=9&text=Br%F6llop

• Anna gbg

CA: Man måste spara ner det i filen som alla typsnitt finns i. Jag gjorde så (om jag minns rätt) att jag sparade ner det tex i min privata mapp i datorn. När den är nedladdad så klickar man på öppna i den rutan som kommer upp. Sen måste man "extrahera" den (tror jag det hette). När man gjort det så kan man klippa ut filen och klistra in den i mappen med alla andra typsnitt. Sen finns den med bland de andra typsnitten i word.
    Hoppas du förstår - eller har någon som är bättre på datorer än mig i närheten!

• Anna gbg

CA: Det tror jag säkert! Vi har ju redan sett prov på din kreativa ådra :) Hoppas få se på nästa träff!!

Kosterbrud:
    Jag kollade min mail och det ser ut som om klänningen skickades den 11 oktober och jag hade den den 15:e oktober. Kom inte ihåg att det gick så fort!! Men jag hade kanske lite tur. Jag tror att hon jag köpte den av sände iväg ganska många på en gång. Kanske köpte jag precis innan en sån sändning?!

Froggy: Hade kvar mailadressen och namnet till hon jag handlade av. Hon heter Barbara Barrett och adressen var Om du var sugen på att maila henne...

• Anna gbg

Foggy: andas he he he.
    Kolla så de har fått mest positiva omdömmen och hur mycket/många klänningar de har sålt. Maila dem om måtten. Du kan säkert hitta en mått-omvandlare här på BT eller länkar till en sån. 9 dagar är låååång tid. De brukar svara fort på mail.
    Obs:glöm inte kolla att de skickar till sverige!
    Lycka till!!

• Anna gbg

Froggy: Är du säker på att du behöver köpa extra underkjol? Min klänning har redan underkjol... Har du testat och maila säljaren? Annars kan du ju fråga det också.

Själv svävar jag just nu på moln... Jag provade min klänning idag för andra gången! Jag hade hittat ett par jättesöta skor (gröna - naturligtvis) som jag var lite osäker på. Men jag provade dem idag ihop med klänningen och det blev perfekt!! Klänningen går precis ner till golvet och det är inga skyhöga klackar på skorna.

Hoppas jag inte strör salt i såren på dig Froggy (eller på någon annan) för det är inte meningen. Men han som jag normalt delar allt kul med är ju off limits här...

• Anna gbg

Kosterbrud: När skickades din klänning? Vet du om det var med båt eller flyg?

• Anna gbg

Om det var billigare med flyg så går den säkert med det. Hur mycket betalade du för frakten?

Jag vet att endel kan få någon form av "tracking-nummer" så man kan se vart paketet är. Jag kunde inte få det eftersom den kom med flygfrakt. Du kanske kan höra med säljaren?

Det är ju en vecka idag så då kommer den säkert när som helst! Guuud så spännande!!

• Anna gbg

Froggy: Jag har för mig att jag sa till dig att det var kristaller i brodyren på min klänning. Det ser verkligen ut som det men när jag tittade närmare igår så var det faktiskt någon form av pärlor... Men vill du komma och kolla ändå så är du jätte välkommen! Vi sa vid 12-tiden eller?)

Miks:Jag hittade skor på scorett på Frölunda torg. Jag ska i alla fall ha med mig bild på dem nästa gång...

Jossan: Det låter helt underbart *suck*

Jag kan både den 25:e & 27:e. Men tisdagen passar bäst med min träning (fast blir det på torsdagen så har jag ju en bra ursäkt hi hi)

Svar på tråden bt träff Göteborg 2