• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • C.A

Hej på er. Vill bara tala om att from 27/1 finns Amelia Brud & Bröllop ute i butik. I mer välsorterade butiker som stora Pressbyråer eller liknande kan den finnas ute redan idag....gissa vem som ska gå förbi!

• längtartillaug

Då skall jag också rusa dit!! Tack för tipset.

• TidigtUte

Det första jag ska göra efter jobbet är att köpa Amelia brud & bröllop!!

• C.A

Såg att texten till Björn Afzelius "Du" fanns med. Lite kul faktiskt. Vi ska ha den på vårt bröllop, uppläst av de tre små brudnäbbarna.

• patricia1977

Brud_2005!

Oj, vilket klipp du gjorde! GRATTIS!

Du har inte lust att berätta var du inhandlade din klänning!

Har du någon bild att visa på den? Är nyfiken. Har surfat runt på massor av sidor och hittat en del klänningar som jag kan tänka mig. Problemet är att där saknas priser och jag vet ju inte om jag kärar ner mig i klänningar för 20,000 kronor. Jag hoppas inte det...

Men, när är det dags för nästa träff.
    Som ny här är jag förväntansfull!

Kram kram

• Brud_2005

patricia1977! Jag beställde den från en affär i Hässelholm som heter Ateljé MB. Klänningen heter "Prisma" och bilder finns på lasposa "dot" info. Gå in på "2005 your choice" sedan "Style" och på sidan 2 är det klänning nr 6 (jag har dock beställt den utan spetsbolero och blomman i sidan)

Vi har pratat om att nästa träff skall var på bröllopsmässan (26 feb?)

• FROGGY1

Brud_2005: Tror att jag frågade dej om bröllopsresa till NewYork ??? Ni skulle ev boka om tror jag....Vi börjar fundera att se oss om efter en weekend dit efter bröllopet.....vart har du börjat kika efter hotell och så ?? Vill gärna bo på nåt härligt hotell/gärna med bröllopssvit och så. Har kikat på Airtours då det gäller flygstol (på själva flygresan kan jag tänka mej resa billigt men det är just hotellet jag vill ha lite lyxigare)...Har du några bra tips ??? Ny träff...självklart.....vad sägs om tisdag den 1/3 kl: 18 ???? Mässan är svårare att tajma kanske ???? Kram mej

• FROGGY1

Brud_2005: Typiskt att vi har mailavbrott just idag;)...den ska komma igång senare ikväll/imorgon......Tack snälla i förväg för ditt svar och vi kan mailas vidare om detta så snart jag kunnat läsa ! Må gott..

• Brud_2005

Froggy! Mer detaljer finns i mitt mail, men vi funderar på ett hotell som heter "Royalton". För oss kommer det bli för dyrt att bo i en svit, men jag tycker att detta hotell verkar bra och läget är perfekt. Vad menar du med lyxigt hotell? 3-, 4- eller 5-stjärnigt?

Svar på tråden bt träff Göteborg 2