• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Brud_2005

Nu är våra inbjudningskort äntligen på väg!!!

I veckan som gick fick vi dessutom en ny präst- Marika Palmdahl, då den präst som ursprungligen skulle viga oss skulle tjänstgöra i en annan församling. Vi skulle ha träffat honom nu i veckan som kommer, men nu skall vi istället träffa Marika i slutet av februari/början av mars. Hon lät väldigt trevlig då jag pratade med henne så det känns bra även om jag blev superstressad först då jag fick reda på att vi skulle få en ny präst.

Nu i veckan som kommer skall vi träffa kocken och bestämma menyn och på fredag åker vi till Stockholm för att beställa min vigselring så vår bröllopsplanering går sakta men säkert framåt!

• FROGGY1

TJEJER !!! bröllopsplaneringen går trögt just nu och jag behöver er inspiration att fortstätta med div. bokningar m,m......gäller träffen 1 mars fortfarande ?????? Vi hörs ! kram mej

• Anna gbg

Någon som är sugen på att träffas innan?

• Brud_2005

Jag träffas gärna tidigare!!! Vi hade ju t.ex pratat lite om att gå på bröllopsmässan tillsammans- någon som kan tänka sig att göra det? I annat fall så kanske vi kan träffas någon kväll nästa vecka (t.ex den 21:e alt den 22:e)?

• C.A

Anna gbg & Patsa (alla andra också förstås):
    Prästen ja....Vi väntar fortfarande. Han var dock positiv och vill gärna ställa upp. Skulle dock höra med sin fru först angående semester och så. Fruar vet vi ju hur dom kan vara....i alla fall de blivande
    Har också köpt en väska nu. En enkel vit som skimmrade lite i tyget. Blir nog säkert bra tror jag.

• Anna gbg

CA: Trodde präster bara tog "order" från högre ort och inte från frun ;) Skämtar bara.
    Vad hittade du din väska? När jag var hemma i julas så gav mamma mig den väska och slöja som hon hade när hon och pappa gifte sig. Vet inte om jag ska använda ngt av det ännu. Vet inte heller om det var mamsens önskan eller hon bara ville vara snäll?! Det får man nog luska ut på något sätt.

• FROGGY1

Brud_2005 samt alla andra. Jag kan 22/2 om det passar flera ????? vid 18 tiden ! Vilka vill ses??Som sagt lite ny kraft/ny inspiration behövs för min del.....har inte fått "ändan ur vagnen" att fortsätta boka saker då ex dj,s m,m jag mailat inte hört av sej och då tappar man lite ...jobbigt att jaga folk när allt man vill är att boka nånting bra!....Hur som helst.....22/2 ????? Vilka...Vi ses !

• Bröllopstokiig

Lika bra att göra en lista. Vilka kan komma?

BT-Träff tis 22/2 kl.18:00

Patsa
    Froggy 1
    Brud_2005

• Anna gbg

Jag kan - tror jag...

Patsa
    Froggy 1
    Brud_2005
    Anna gbg

• Maj-2005

Jag tror jag också kan......
    Fick också iväg mina inbjudningar i fredags så igår på alla hjärtans dag ringde många av våra kära vänner....jättekul! Har dessvärre inte fått bekräftat gällande präst. Vi har en hel del kvar att göra. Boka bröllopsresa, DJ, vigselringar, musik i kyrka, efternamn etc..... nu är det mindre än 3 månader kvar...NERVÖS!!!
    Ser fram emot att träffa er snart....
    Patsa
    Froggy 1
    Brud_2005
    Anna gbg
    Maj-2005

Svar på tråden bt träff Göteborg 2