• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • martins pingla

ÄNTLIGEN HAR JAG BESTÄMT MIG!!!!

Imorgon ska jag köpa min brudklänning!!!
    Det blir denna:
    www.lesleysbridalwear.co.uk/brides/eurobride/pages/3503_jpg.htm

Det har tagit evigheter att bestämma mig, men Martin fick nog ikväll...har suttit som en zombie framför datorn i flera veckor och letat klänningar. Det finns jätte många fina, men jag jämför bara med denna hela tiden.
    Pratade med min mamma & pappa och de tyckte att det nog är bäst att jag åker och köper den nu i alla fall så att det blir lugnt i lägret igen.

Så imorgon ska jag och syrran stå och hänga på låset till Remann´s när de öppnar...hoppas bara att den finns kvar! Annars blir jag grymt besviken.

Sharon: Det blir den jag provade när vi träffades på Remann´s.

• augusti -05

Jättefin klänning!!!
    Håller en tumme för dig så den finns kvar.

• martins pingla

augusti-05: Ja, jag hoppas verkligen på det oxå....skulle bli jätteledsen om den skulle vara såld...rapporterar imorgon när jag varit där...

• Anna gbg

martins pingla:
    Hur gick det? Hur gick det? Hur gick det? Hur gick det? Hur gick det? Hur gick det?
    Håller tummarna för dig. Klänningen var verkligen urtjusig!!

• C.A

FROGGY1:
    Den rabatt jag fick på mässan gällde både på specialbeställd och massproducerad ring. Har beställt tid i morgon kl. 17. Lovar att berätta hur de gick.

Enjoy-guiden gav 10% på specialgjorda ringar och 20% på vissa utvalda modeller.

• C.A

Är det någon som är i behov av naturfärgade "dukar"?
    Var på IKEA i helgen och köpte lakan för 9kr/st som jag tänkt att ha på bröllopet. De är 150x250 cm och jag har 15 st. Har även ett påslakan som är 150x200 cm. Total duklängd blir alltså:41,5m

Anledningen till att jag säljer dem är pga att jag var på Duni med arbetet...ja och fick lite saker därifrån.

Om det är någon som är intresserad så hör av er. Dukarna kostar 9kr/st och påslakanet 45kr.

• Juni-05

Hej
    Martins pingla:
    Den var kanon läcker, hoppas verkligen den fanns kvar i dag!
    När ska vi ses igen tjejer? Jag längtar..

• Malisen

Hej Tjejer!

Jag vill jättegärna vara med på en ny träff. Jag lyckades bara vara med alla första träffen (som jag tog initiativet till Nån som har nåt förslag?

Malin

• Bröllopstokiig

EJ onsdagar, för då är det Bröllopsvals och den kan jag inte missa som ni säkert förstår , men annars funkar det med vilken dag som helst för mig.

• FROGGY1

Först Martins Pingla: kanonsnygg klänning !!! Du kommer bli jättefin.

Själv fick jag värsta våndan idag då jag tänkte på min klänning som ska komma....har ju inte hört nåt ännu...

Kosterbrud: Om du läser detta...hur gjorde du när du betalade ? Betalade du hela summan först ? Vad valde du för upplägg på transporten av klänningen ???

jag fick en liten nojja här nu.....kanske lägger sej snart igen;)

Träffas,,,,måste vi göra snarast allihop !!
    Vi ses ! Kram mej

Svar på tråden bt träff Göteborg 2