• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • FROGGY1

C.A . Jättefina inbjudan/kort m,m.......vet det stuket, scriptina...är jättefint......jag försökte dock (med hjälp av Anna-gbg:s instruktioner) få stilen in till word men utan resultat, tyvärr.....skulle så gärna vilja ha det snittet på vissa ställen i vårt program....tjejer...kan jag få privat lektione av er imorrn ;) ?! Vi ses !

• Bröllopstokiig

CA:
    Ja, du är inte ensam av att har lånat hennes idé
    Den idéen gjorde ju att jag helt plötsligt har gjort egna kort, jag som skulle köpa=)

FROGGY1:
    Du har mail, hoppas att du får det att funka. Lycka till!!

• augusti -05

Hej!!!

Är lite undrande om var morgondagens träff blir någonstans. Jag behöver lite hjälp med att hitta till vilket ställe det än blir (e född med tota brist på lokalsinne och bor inte i stan) . Vad som än bestäms snälla någon som hittar, skriv en vägbeskrivning och då helst inte utifrån gatnamn (kan ju inte dem heller,suck) utan med hänvisning till affärer(har på nåt märkligt sätt lättare för att lokalisera mig då) gärna rätt utförligt. kommer att parkera i 5:an huset skulle jag tro (dit vet jag hur man kör och hem) och går sen därifrån. Tack för hjälpen, ska bli kul att ses imorgon.
    God natt!

• Anna gbg

CA: Ursnygga inbjudningar ;) Men jag har förlikat mig med mina nu. Jag kan inte byta nu när alla utom 5 st är färdiga. Men vist är det kul att sitta och göra olika varianter....

Blir det Vallgatan eller Fröken Olsson ikväll?

• Juni-05

Hej!

Jag har varit på Teneriffa på semester en vecka... Underbart med sol, vin och tapas.

Kul med BT träff igen!
    Var ses vi?

Lägger till mig på listan:
    22/2-05 kl. 18.00
    Patsa
    Froggy1
    Brud_2005
    Anna gbg
    Maj-2005
    Golvmoppen
    miks
    martins pingla
    Juni-05

//Lotta

• C.A

Anna gbg:
    Tackar! Känner att jag kan exprementera lite till då jag klarat att tygla mig från att köpa allt materiel
    Det börjar dock bli dax snart då inbjudningarna ska ut i slutet av april. Man vet ju vilken tid allt tar.

• Maj-2005

Skall vi köra på Fröken Olsson kl:18.00?
    Annars kan jag varmt rekommendera Soho...(om man är ett mindre sällskap..urmysigt!)
    Kommer att vara kul att träffa er alla igen....längtar till varje gång!
    Igår bokade vi äntligen Agneta Olsson som präst i Örgryte församling

• Bröllopstokiig

Jag tycker vi kan köra på Fröken Olsson kl:18.00!

• FROGGY1

Fröken Olsson blir kanon tycker jag....vi ses vid 18 tiden......?!

• Brud_2005

Blir perfekt!!! Jag dyker upp på Fröken Olsson kl 18. Skall bli roligt att träffas

Svar på tråden bt träff Göteborg 2