• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • solkatt

Anna gbg: www. sallyochsara. com

De har nyligen "nyöppnat" sin webshop och anslutit sig till Paypal och eftersom jag tydligen var den första att handla genom Paypal får jag en "bonusgåva" i form av ett strumpeband... en sak mindre på "listan"

Ha en skön söndag!
    solkatt

• FROGGY1

HEJ TJEJJER !!!!! Gissa vad!!Vi bokade en bröllopsresa imorse,,,,vi hade ju egentligen tänkt att ligga lågt ett tag och ev boka något minre i resväg närmare bröllopet men nu står vi här med en resa till.....BORNEO!!Jag e överlycklig och känner att då får man ett härligt avslut på detta år av underbar planering...(får dra åt svångremmen i budgeten lite till bara ;)......hur som helst så blir vi 11 dgr på ett hotell som heter Nexus och sen flyger vi till Kuala Lumpur o bor 3 nätter där. Ving som vi flyger med lyfter dagen efter vår stora dag så det blir till att ha väskan färdigpackad....

Hade så gärna träffat er på söndag men jag är i sthlm från tors kväll. Ni får ha en skön söndag och planera gärna in en ny träff !! Må gott o Kram Mej !

• Brud_2005

FROGGY1! Ett stort grattis till resan- ni kommer att få det underbart!!!!!!!!!!!!

• martins pingla

FROGGY1:
    Åhhh, det låter helt underbart!!!
    Vi håller oxå på att kolla resor, men kan inte bestämma oss för vart vi ska åka...känns ändå som att det börjar bli dags att boka....
    Synd att du inte kan komma på sön om det blir ngt, men det kommer fler tillfällen!

• C.A

FROGGY1:
    Vad kul! Måste kännas underbart. 14 dagar i Borneo....härligt härligt.

Själv är jag också riktigt glad. Beställde vigselring i fredags. Den kommer bli SÅ fin. Väntar tills 22/7 då jag ska hämta den...

• Anna gbg

Froggy: Lova ta med alla resekataloger till nästa träff!!! Vill se alla härliga bilder och få inspiration :)
    Perfekt att få åka dagen efter!

Vi är jättesugna på Zanzibar men vi har inte börjat kolla ännu. Sen tjatar jag ju alltid om attt jag vill tillbaka till Australien :)

• FROGGY1

Jajamen! tar med mej katalogen o visar....har flera som jag kan ta med för er som funderar på andra resmål...STS har flera spännande resmål i sin katalog med lite nyheter och så.

Boka gärna in ny träff snarast för jag vara med !!!!!! ha en bra dag.

• Anna gbg

Ett förslag var nu på söndag på Rumpan Bar.
    Jag startar en lista så får vi se vilka som kan - annars får vi hitta en annan tid.

Söndag 13/3 kl 18.00 Rumpan Bar
    Anna gbg

• C.A

Jippi! Jag kan vara med!!

Anna gbg
    C.A

• Brud_2005

Kl 18 borde jag kunna vara med också .

Anna gbg
    C.A
    Brud_2005

Anna gbg! Vill du ha tips på helt fantastiska resmål så titta på Select Travels hemsida- alla deras resmål verkar helt underbara!!!

Svar på tråden bt träff Göteborg 2