• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • miks

Jag vill oxå gärna träffas på annandagen! Eller på tisdag... hur har ni andra det???

• Brud_2005

Här är en till som gärna träffas i morgon! Tisdag blir svårare för mig, men det kan ev gå bra det också.

• martins pingla

Vad säger ni tjejer??
    Ska vi ta en fika imorgon kväll/eftermiddag?

/Jossan

• Juni-05

Hej tjejer!
    Blev det någon träff?
    Jag har varit på Gran Canaria och kom hem igår.Underbart med lite bad och sol igen!
    Jag vill gärna träffa er alla snart och bolla bröllpsresa mm.
    Har ni planerat någon ny träff?

//Lotta

• Maj-2005

Hej alla glada brudar!

Vill också träffas snart....kan på söndag...kan ni?
    Kram Sharon

• FROGGY1

halloj! Söndag kan jag med ! Tid, 15.00 ?? ska bli roligt att ses igen ! Kram

• Brud_2005

Jag vill också träffas, men jag kan tyvärr inte till helgen (skall till Stockholm) .

• Anna gbg

Ska åka hem till mina kära päron i helgen så söndag är ingen bra dag för mig...

• FROGGY1

HALLOOOOO TJEJJER !!!! gissa vad....fick precis mail om at min klänning anlänt till USA och kommer shippas snarast och från det den sänts tar det ca 2 veckor......det är nära nu.....;)..var bara tvungen att berätta!!! (Drömde om klänningen inatt och då var den inte cremefärgad när den kom utan svart o röd och gick till knäna.....en rysare med andra ord;).....

träff..hur blir det ..kanske ska ta en veckodag istället då många verkade vara borta till helgen !

må gott i vårsolen ! Kram mej

• Anna gbg

FROGGY:
    Åh så spännande - jag får gåshud....
    Bara två veckor kvar (känns inte som en evighet eller hur ;o) )
    Känner igen det där med mardrömmarna. Jag blev mer och mer nojjig ju närmare delivery-datumet det kom.

Svar på tråden bt träff Göteborg 2