• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Brud_2005

Vad sägs om t.ex Kafe Vallgatan? Skall bli jätteroligt att träffas .

• solkatt

Hejsan alla!
    Kan tyvärr inte haka på på tisdag, vinprovning med bostadsrättsföreningen på schemat .

Patsa: Har en fråga till dig. Hur har danskursen i Mölndal funkat? Är förhandsanmäld till nästa omgång (startar typ v13/14) men vill gärna veta lite om hur det har varit...

Hoppas ni får trevligt!

• Anna gbg

Solkatt: Vad tyckte du om mässan igår? Det var så mycket folk så vi kom liksom inte fram till dem som vi velat prata med. Försökte att undvika väggen med alla uuuunderbara inbjudningskort :) Men det var kul att kolla ändå.

Vi vill också gå på nästa danskurs. Är det helt bestämt att det ska bli en till?

• FROGGY1

Ska bli kul att träffa er imorrn ! Har suttit hela helgen och gjort samtliga inbjudan....provade göra lite festprogram men då var min fantasi slut kände jag..;)...Imorrn bubblar vi vidare och utbyter idéer....vi ses.

• guppien

hallå alla brides2be! har suttit o läst lite..jag e rätt ny här*ler*. detta är ju perfekt!! byta lite åsikter o ideer..

• Bröllopstokiig

solkatt:
    Danskursen är jätte bra! Trevliga danslärare är det också.
    Vi funderar på att gå kursen en gång till så att dansen verkligen sitter, men mest för att det är så roligt.

• Bröllopstokiig

Hur är Fröken Olssons café?
    Finns det stora bord där som man kan sitta runt (jag själv har för mig det),nu när det verka som vi blir några stycken.

• Golvmoppen

Tycker nog att det är lättare på Fröken Olssons, än på Vallgatan.
    De har blandade bord, som inte är fasta och då kan vi ju ändra dem efter hur många vi blir.
    Borde inte vara så mycket folk ute och fikare några dagar innan löning, så vi borde kunna hitta bra plats.
    Var själv på Fröken Olssons i torsdags och då var det rätt ok med plats efter kl. 18.

Kan någon vara så snäll och maila mig sitt mobilnr, då jag inte har kunnat vara med på era träffar innan.
    lasa77@hotmail.com
    /S

• solkatt

Anna gbg: Mässan var verkligen trång, men det hade vi nästan väntat oss med tanke på att den hölls inne på en salong... Är dock glada över att vi var där precis efter 12 så vi hann igenom en del innan det blev proppfullt . Passade oss ganska bra eftersom vi ska ha Blomrum för buketter mm och letar inspiration till inbjudningar för glatta livet (står på att-göra-listan för mars), fanns ju mängder av bra!
    Vad gäller dansskolan så pratade jag med dem i lördags och det skulle bli en ny kurs med start v13 eller 14, 8 lektioner (onsdagar). Priset var inte 100% bestämt men hon gissade på ca 500kr. Vi förhandsanmälde oss och så skulle de höra av sig när datum mm var definitivt bestämt!

Patsa: Låter ju toppen

• C.A

Ja då har äntligen prästen tackat ja! Nu kan vi pusta ut lite.
    Vad vore ett bröllop utan motgångar? Helt underbart antar jag. Hur som helst så har vi fått vår ordentliga motgång. Bestman som vägrar att ställa upp om han inte får ta med barnen...ja denna eviga fråga om barnen. Inte alls kul faktiskt. Kan undra om han och hans sambo vill gå på bröllop eller ett kalas med barnen... Det ordnar sig nog till slut, hoppas jag.
    Har förresten ändrat utseende på trycksakerna. Har dock inte tillverkat några fler än provexet ännu så det känns fortfarande lugnt. Här är de olika. Känner ni egen det nya stuket? Japp, har "lånat" från en annan blivande brud här på BT. groups.msn.com/CGJEA/trycksaker.msnw

Svar på tråden bt träff Göteborg 2