• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Bröllopstokiig

Nu ringde de precis och sa att prästen som vi hade önskat få kunde komma till våran kyrka och viga oss. JIPPY!!

• C.A

Patsa:
    Kul! Vi väntar svar nu på onsdag...

• Anna gbg

Patsa: Grattis till väskan och prästen! (Får man fråga vilken affär det vardu hittade väska i?)
    När var det ni skulle gifta er?

Juni -05: vet att du skulle på många bröllopsmässor. Ska du på UrVackra i sthlm? Är det någon annan som ska dit?

• Brud_2005

Patsa! Roligt att ni fick den präst ni ville!!! Vi skall träffa "vår" präst i nästa vecka. Någon som vet hur ett vigselsamtal går till?

Anna gbg! Vi skall ev till bröllopsmässan i Stockholm nästa helg. Den guldsmed vi skall anlita för min vigselring kommer att vara där och det beror lite på var han vill träffa oss (på mässan alt i hans ateljé). Vi har en hel del annat inbokat (jag skall på en sk "make over" hos en makeup artist och vi skall nog även hinna med att träffa vår toastmaster) så om Stig (gulsmeden) vill träffa oss i stan så är jag osäker på om vi hinner med bröllopsmässan.

• Juni-05

Hej

Hoppas att ni mår bra!

Anna gbg!
    Jag var på Bröllopsmässan i Stockholm förra helgen. Den jag var på var bra!

Vi har bokat liveband till festen i dag, känns kanon bra.
    Nu behöver vi bara hitta en Präst med:o)

• Anna gbg

Juni-05: Berätta mera! Något särskillt som gav inspiration? Är den mässan som du var på samma som kommer hit?
    Jag och Masse ska till sthlm nästa helg. Eftersom han har jobbat på mässan så var det inte så svårt att övertala honom att gå med. och på så vis så slipper han (kanske) gå på mässan här i Gbg.

Blir naturligtvis nyfiken på livebandet - vilka är det, hur länge ska de spela, vad betalar ni för dem? Vi var på Kiel-kryssning i helgen och det bandet som spelade där VAR SÅ BRA!! Men jag misstänker att de ligger lååångt över vår budget...
    Vi funderar på att ha en DJ på festen.

• Bröllopstokiig

Anna gbg: Jag har köpt 1 väskan till mig och min syster(hon ville också ha en)på Kårlins väskor. De finns i en massa olika färger.

Vi gifter oss den 6/8-05

C.A:
    Då håller jag tummarna!!

Juni-05:
    vad är det för liveband? Vad kostade de? vad spelar de för slags musik?

• martins pingla

Hallå hallå!

Tillbaka i verkligheten igen efter en fantastiskt skön semester på Kuba!

Jag ser att ni planerar för fullt, och vi har verkligen haft tid under semestern att prata om bröllopet och nu ska vi sätta igång på allvar.

Jag ser fram emot nästa träff nu när jag missat så många!

Kram J

• Bröllopstokiig

Idag ringde "våran" präst till oss och ville träffas oss nu ibörjan på mars.
    När jag då säger till min M2b, medans prästen är kvar i luren, om han kan träffa (prästens namn)den tiden?
    (Jag ville inte säga: -Kan du träffa "Prästen" då? när prästen hörde, utan säger iställer prästens namn och hoppas att min M2b ska komma ihåg prästens namn sen jag sa det till honom dagen innan)
    Nähädå, Då säger givertvis min M2b:
    -vilken(prästens namn)?
    Pinsamt, jag hoppas inte prästen hörde det
    Men det gick bra i alla fall så nu har vi redan en träff med prästen.

• Anna gbg

Hejsan tjejer!
    Var på Svenskt papper i veckan och köpte kuvert. Det fanns inga gröna som passade (inte där, inte på Inex, Panduro eller Arkivet ?!) så det fick bli typ vintervita. Hade nu bara min skrivare funkat så hade alla inbjudninagna kunnat vara färdiga och redo att gå ut. Men än så är det ju ingen brådska..

Hur går det för er andra? Något nytt?

CA: hur gick det med prästen? Hoppas det gick bra!

Svar på tråden bt träff Göteborg 2