• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Brud_2005

Vi var också på bröllopsmässan igår. Jag tycker att den var "ok"- varken mer eller mindre, men jag hade säkert ångrat mig om vi inte hade gått dit... Vi löste dock en kombinationsbiljett så att vi kunde gå på de andra mässorna också så det blev en rolig dag med mycket inspiration! Innan mässan var vi dessutom och såg ut en frockcoat till min blivande make så nu kan vi bocka av ytterligare en sak på "to do-listan"- skönt!

Patsa! Jag kunde givetvis inte hålla mig utan gick till Panduro i slutet av förra veckan och införskaffade öljetter samt sidenband- kommer att bli perfekt till våra festprogram!!!

• martins pingla

Patsa:
    Jag håller med om att mässan var bättre förra året. Den måste ha varit mindra i år.
    Men jag blev nöjd ändå, modevisningen var fin tyckte jag.

Det var jättetrevligt i tisdags på träffen!
    När ska vi ses nästa gång??

Ha det bra alla!

• FROGGY1

Hej tjejer!Var också på mässan i lördags och den var helt ok. Såg superläckra smycken från Brides and Beuties (butik i Borås)...måste dit och kika. såg lite buketter också som var fina. Tänkte va ute i god tid för ett förslag på att ses...vad sägs om tisdag 15 mars ???? Vilka kan ?? Må gott ! Vi ses
    Patsa: Har du läst mitt mail ??? Om du har.....please kan inte du skriva några rader till mej...Har lite mer frågor till dej...

• C.A

Hej på er allihop! Det var ett tag sedan jag träffade er nu. Tyvärr passar inte tisdagar och torsdagar för mig så om jag får komma med ett förslag. Måndag 14/3 eller onsdag 16/3? Samma vecka som FROGGY1 föreslog.
    Hoppas ni har det bra annars och att ni inte blev allt för besvikna på bröllopsmässan. Personligen så tyckte jag inte den var bra. Inte alls så mycket större än ifjol. Jo, just det. En sak var perfekt. Wranges hade ju 1000kr i rabatt på vigselring. Ska dit och träffa guldsmeden på fredag. Vet hur ringen ska se ut, men vill ha ett prisförslag på arbetet.
    Kram på er så länge!

• FROGGY1

HEJ IGEN:Ska vi föreslås att ses på en söndag istället????Behöver man inte stressa efter jobbet/plugg m,m....söndag vid 14.00 tiden ????? är detta en möjlighet????Söndag 20 mars ???? Passar det många ???

• Brud_2005

Söndag den 20 mars skulle passa mig bra!

Vi fick förresten också rabatt på en sak då vi var på bröllopsmässan- Gothia Towers erbjöd 25% rabatt på sitt paketpris om man valde att spendera bröllopsnatten där- superbra!

C.A! Har ni Enjoy-guiden (fd Entertainmentguiden)?! Jag har för mig att Wranges finns med där och erbjuder rabatt (kommer dock inte ihåg hur mycket). Kanske värt att kolla upp?!

• C.A

Brud_2005:
    Jag har tyvärr inte Enjoy-guiden, men ska defenitivt ta reda på om Wranges finns med och vad rabatten i så fall kan tänkas vara. Kanske någon här som vet?

Söndag 20 mars kan tyvärr inte jag, men samtidigt ska nämnas att jag har ett otroligt späckat schema då jag pendlar upp till Värmland. Bestäm ni ett datum så får vi se om det funkar för mig!

• Lindilus

Hejsan!

Om jag inte minns fel så är det 20% rabatt på Wranges med kupongen i Enjoyguiden..

/Lindilus

• FROGGY1

Wranges har 20% i enjoy MEN det gäller inte specialarbeten/efterbest m,m...alltså inte om man ska göra sin ring (som många av oss).

C.A: de 1000 kr rabatt du fick via Wranges..gällde det oberoende specialbest eller "vanligt" köp av ring som finns i affär????

Vi har kollat på ring(ar) där också och vi fick en liten rabatt (ska göra ringar) eftersom min kille köpte våra förlovningsringar av en tjej där....

• martins pingla

Vi ska oxå till Wranges vilken dag som helst!
    Jag hade tur som tog med min mamma på mässan, för det visade sig att hon kände en som jobbade på mässan, så hon tyckte vi skulle komma in och kika på vad de kunde göra för oss till ett bra pris som hon uttryckte det...tur ska man ha ibland!

Söndag 20 mars kan jag tyvärr inte! Har tenta dagen därpå, så jag tar gärna en träff en vanlig veckodag istället eller på lördagen kanske??? Kan vi kolla i lite affärer samtidigt??

Svar på tråden bt träff Göteborg 2