• Kosterbrud

bt träff Göteborg 2

Hej tjejer!

Såg att de stängt av vår tråd så jag tänkte starta en ny.

Det var trevligt igår, och inspirationen kom tillbaka på nytt! Så nu ska jag börja pula på inbjudningskort och festprogram igen.
    Åhh vet ni vad...fick mail om att de har skickat iväg min klänning igår!!! Så nu är den snart här hugahh vad nervöst

Kram Petra

• Svar på tråden bt träff Göteborg 2
  • Bröllopstokiig

FROGGY1:
    you got mail!!

Hej tjejer!
    Det var lika trevlig som vanligt att träffa er...bortsett ifrån stället då

Jag tänkte på den här mailinglistan som en del av er gjorde på de allra först träffarna, att det kanske är dags att uppdatera den lite, det har tillkommit flera nya.
    Så ni som inte är uppskrivan sen tidigare och vill vara med på mailinglistan kan väl skicka ett mail till mig med Nick, Namn och Telefonnummer så uppdatera jag den och mailar ut den nya versionen till alla.
    patsa05@hotmail.com

• Anna gbg

Hej tjejer!
    Det var en sak jag glömde fråga på träffen. Jag vänder mig naturligtvis till er som inte var med på träffen också!

Jag var på Tupperware-party för någon vecka sedan och lovade vid ett svagt ögonblick att försöka ordna en demonstration själv. Är det några av mina blivade brud-vänner som är sugna på lite plast :) Vi kunde ju ha en kombinerad Bt-träff och party hemma hos mig.

Är någon sugen så kom gärna med datumförslag....
    Ha det

• miks

Hej på er alla!
    Kul att ni hade trevligt i söndags! Jag hoppas på en ny träff mkt snart... Har ju inte kunnat vara med på de senaste två träffarna så jag börjar få abstinens...

Anna: Det hade varit jättekul! Det har börjat lugna ner sig lite för mig nu så jag kan väl närsom tror jag. Dock inte veka 15 och 16 för då ska jag åka till småland och göra praktik. Men det blir väl innan dess??
    Hur går det på nya jobbet??

Kram Kram!!

• Brud_2005

Hej tjejer! Tack för den senaste träffen- som vanligt supertrevligt!

Ser fram emot nästa träff och jag tycker att Annas förslag lät riktigt jättebra !

• Bröllopstokiig

Jag var precis på ett Tupperware-party så jag har redan handlat det jag behöver.
    Sen tror jag tyvärr inte att det blir så mycket tid till att prata bröllop på ett sådant "party", för det tog en väldans tid att gå igenom alla plastsaker, det är min erfarenhet.

Så jag röstar för att ha en BT-träff utan Tupperware.
    Men ni som behöver bra "plastsaker" borde verkligen gå på Tupperware-partyt

• martins pingla

Patsa: Jag håller med dig!
    Jag har sålt Tupperware för ett tag sen och har allt jag behöver...
    Jag vill prata bröllop!

Men Anna, vi kanske skulle ha ngt annat party istället...finns det inte underklädespartyn???

Du får gärna ta med din korsett nästa gång vi träffas så man kan få kika lite

Just nu sitter jag och letar bra priser på hotell.Har hittat ett jättefint med bungalows på strande där vi får 14 nätter för 3000 kronor...Perfekt! Ska leta efter ett till för den första veckan. Hittade ett med en bungalow på pålar över vattnet..mysigt värre.

Kram på er

• Anna gbg

Miks:
    Var ska vara på din praktik?
    Det går över förväntan på jobbet. Hoppas det håller i sig peppar peppar...

Jag måste erkänna att jag inte är särskilt förtjust i plast-partyn själv. Men jag lovade höra mig för...

Jag kan ta med mig korsetten. Har vi bestäm något datum för nästa gång?

• FROGGY1

hej tjejer!
    Martins pingla: Blir nyfiken på vart ni kollar resa??? hur har ni tänkt?

Patsa: Tack för senast! Det var jättetrevligt!

Håller nog med om att plastburkar inte lockar mej särskillt (underklädesparty lockar mer..:)...har inte råd heller med våran bröllopsbudget som stadigt tickar uppåt...;)

När ses vi igen ?????? Vill prata meeeeraaa!!! Kram

• Bröllopstokiig

vad sägs om ca 2 veckor framåt...måndagen 4/4?

Svar på tråden bt träff Göteborg 2